فواد پیشوا: عاشق موسیقی هستم؛ میخوانم و اجرا میکنم

امیر فرزانه

رسانه نوا – شامگاه دوشنبه پانزدهم شهریور ماه فواد پیشوا، خواننده کرد زبان موسیقی پاپ پس از گذشت بیش از یک سال در زادگاهش سنندج به روی صحنه رفت.


این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوای باران سنندج به مدیریت یاشار نجم الدینی در محل مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار گردید.

حواشی و اتفاقات ویژه:

کنسرت با اجرای قطعه «شوفر» که اخیرا از فواد پیشوا منتشر شده بود آغاز شد.

اعضای ارکستر پیشوا در این اجرا متشکل بود از مسلم علیپور (کمانچه)، آیدین نیکومرام (گیتار باس)، رضا بنایی نیا (درامز)، نیما پسندیده (گیتار الکتریک)، مجتبی اسدپور و اشکان اندری (کیبورد) و محمدرضا سلیمیان (پرکاشن).

همچنین در برخی از قطعات فواد پیشوا که تنظیم تمامی قطعات نیز بر عهده خودش بود به نوازندگی ساز سه تار پرداخت.

صدابرداری و نورپردازی بسیار خوب به سرپرستی رحیم کمالی و رامین ربیعی از جمله نکات حائز اهمیت این اجرا بود که موجب رضایت بیش از پیش مخاطبان گردید.

سیمین چایچی، یدالله شاکری، فواد گلنسب و خلیل مولانایی از جمله هنرمندان مهمان حاضر در این کنسرت بودند. جمشید خیرآبادی مربی کردستانی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران و سرمربی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان که اخیرا نیز موفق به کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶ ریو برای این کشور نیز شده بود مهمان ویژه این کنسرت بود و هنگام معرفی او در سالن حضار دقایقی را به تشویق او پرداختند.

مطابق معمول کنسرت های این خواننده قطعه «روژانی جوانی» محبوب ترین بخش کنسرت بوده و با همخوانی جالب توجه مخاطبین همراه بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی