هم‌صدایی خاطره‌انگیز ژوان در تالار وحدت/ کنسرت پیانو آواز مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش برگزار شد

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت پیانو آواز مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش شامگاه ۶ دی ماه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، از زمان اعلام فروش بلیط این کنسرت استقبال خوبی از آن شد به طوری که تمامی بلیط ها چند روز مانده به اجرا به پایان رسید. مهدی یغمایی (خواننده) و علیرضا قرایی منش (نوازنده پیانو و خواننده) اعضای گروه ژوان را تشکیل می‌دهند که در این شب اجرای خوبی از خود به جا گذاشتند.

کنسرت با پخش یک کلیپ خاطره انگیز از موزیک ویدئوهای قدیمی تا جدید این گروه پخش شد و با قطع شدن آن صدای پیانو به گوش رسید. علیرضا قرایی منش همراه با پیانو از زیر استیج تالار وحدت به بالا آمد که این شروع پر هیجان انرژی خوبی را به سالن منتقل کرد. قطعه‌ی «زمان» نخستین قطعه‌ای بود که در این کنسرت اجرا شد و در ادامه قطعات «امید دارم»، «شب»، «بهت قول میدم»، «ستاره جون»، «منو درک کن»، «دختر بهار»، «سایه»، «عشق»، «چقدر سرده»، «بگو حرفاتو»، «نیستی ببینی»، «یه حالی دارم این روزا»، «به فکرم باش»، «دریا» و «حس می‌کنم تورو» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

همخوانی حاضرین با قطعات قدیمی این گروه که حدود ۱۲-۱۳ سال از زمان ساخت و انتشار آن‌ها می‌گذرد نکته مثبتی بود که خوانندگان این گروه را به وجد می‌آورد.

امیرعباس گلاب، فردین ناجی، ایلیا منفرد، مونا پرویزی (شاعر)، محبوبه عزیزی (مجری)،مهدیه عرب(ترانه سرا)، سارا امیری (بازیگر)، پویا پورنیک (نوازنده تار)، سحرناز افتاده (بازیگر)، پیام اینانلویی (بازیگر) و بابک صحرایی (ترانه سرا) مهمانان حاضر در این کنسرت بودند.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

خسته نباشید ممنون به خاطر این مطالب فوق العاده

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی