اجرای لوریس چکناواریان با دکلمه‌های میترا حجار

پارسا عمادی

رسانه نوا – در تازه‌ترین برنامه از شب‌های موسیقی بارانا، لوریس چکناواریان با رهبری ارکستری زهی و همچنین حضور میترا حجار و یارتا یاران، قطعاتی عاشقانه را در فضای باز کاخ نیاوران به روی صحنه برد.

در ابتدای این اجرا یارتا یاران از مخاطبان درخواست کرد تا به جای تشویق در میان قطعات، این کار را در انتهای کنسرت انجام بدهند. وی همچنین گفت: همه می‌دانیم که یک ایران است و شاعرانی مانند مولوی و عطار و یک ایران است و یک لوریس چکناواریان.

در این اجرا شعرهای شاعرانی مانند محمود وراق، رودکی، رابعه بلخی، دقیقی، عنصری، فردوسی، مولوی، سعدی، حافظ، ابوسعید ابوالخیر، ناصرخسرو، نظامی و عطار دکلمه شد و پیانو نیز ارکستر زهی را همراهی می‌کرد.

در فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» که از ۲۱ تا ۲۹ مردادماه برگزار می‌شود، گروه‌ها و هنرمندانی مانند لوریس چکناواریان، کامکارها، شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری و گروه شمس و سهراب پورناظری همراه «آنتونیو ری» به اجرای برنامه می‌پردازند. همچنین طبق اعلام برگزارکنندگان،  پنج درصد از فروش بلیت‌های این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک و همچنین درصدی دیگر از فروش برای حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی