کنسرت و مستر کلاس ماریو تقدسی در مشهد

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت پژوهشی و مستر کلاس ماریو تقدسی به همراهی رامین یگانه و بابک رشیدیان در مشهد با حضور مدیر کل ارشاد خراسان رضوی و مدیر انجمن موسیقی استان برگزار شد.


به گزارش رسانه نوا، در این اجرا ابتدا قطعاتی تکنوازی با هنرمندی بابک رشیدیان و رامین یگانه اجرا شد. در ادامه برنامه ماریو تقدسی قطعاتی همچون جان مریم و ساری گلین را خواند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و در انتهای برنامه یک قطعه لاتین را بصورت آکاپلا اجرا کرد و همینطور قطعه ایران را در انتها برای حاضرین در سالن خواند.

در پایان اجرا حاضرین به تشویق هنرمندان پرداختند و چند تن از فعالین شهر از جمله علی شریعتی برای تقدیر و اهدای هدایا به هنرمندان روی صحنه آمدند و ضمن تشکر از حضور ماریو تقدسی، از اجرای وی در مشهد تشکر کردند و در ادامه تقدسی نیز ابراز امیدواری کرد که به زودی بتوانیم شاهد اجراهای بزرگتری از جمله حضور ارکسترهای ملی در این شهر باشیم.

گفتنی است، مستر کلاسهای ماریو تقدسی در روزهای بعد از کنسرت با حضور پر شور هنرجویان در دو بخش کلاس‌های گروهی و خصوصی به انجام رسید و تقدسی در پایان این کلاس‌ها ابراز امیدواری کرد که به زودی مجددا به این شهر برگردد تا تجربیات خود را در اختیار جوانان هنرجوی موسیقی این شهر قرار دهد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی