میثم ابراهیمی در سالن میلاد به روی صحنه رفت

سام بورنگ

رسانه نوا – شامگاه شنبه ٨ خرداد میثم ابراهیمی، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سانس به روی صحنه رفت.

کنسرت این خواننده که دومین تجربه‌ی اجرای زنده در تهران را تجربه می‌کرد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبانش روبرو بود و با ورود به سالن، صندلی خالی دیده نمی‌شد.

«حس تو» نخستین قطعه‌ی اجرا شده در این شب بود و پس از آن قطعات «خودتم میدونی»، «ستاره بارون»، «برگای ولگرد»، «منونگاه نکن»، «جدایی»، «یکی همیشه هست»، «باز بارون»، «نارنجی»، «شاید عاشقتم»، «تگرگ»، «دوس دارمت»، «خسته‌ام» و «عشق» به ترتیب اجرا شدند.

همچنین ابراهیمی در این کنسرت میهمانان مطرحی را دعوت کرده بود که معرفی هرکدام با تشویق‌های مکرر حاضرین همراه بود؛ از میان میهمانان دعوت شده در این شب می‌توان به اشوان، سینا شعبانخانی، یاس، آمین، بهراد شریفیان، زهره فکور صبور، مریم سعادت، برزو نیک‌نژاد، الناز حبیبی، علی انصاریان، مهران مهام، مرتضی دلیری، مهدی غفوریان، شهاب مومنی، حامد کولی وند و پازل بند اشاره کرد.

از نکاتی که در حاشیه‌ی کنسرت به چشم می‌خورد، حضور متعدد عکاسان و عدم ورود تعدادی از آن‌ها به سالن به دلیل برنامه‌ریزی نه‌چندان مناسب در این شب بود.

علی‌ پناهیان (درامز)، امین قیاسی (پرکاشن)، رضا چشم شب (گیتار)، کیوان فرشیدنیا(بیس)،  پیمان محبت‌پور (کیبورد)، مرسل واحدی (ساکسفون) ، عرفان پاشا (ویولن) و علی‌ حقیقی‌ (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر میثم ابراهیمی را به رهبری عماد لاریجانی نوازنده کیبورد و پیانو تشکیل می‌دادند و بهراد سوخکیان، هومان جلالت، محمد امین عطایی، عرفان شریف‌زاده، دانیال اسدی راد، داریوش حجازی و محمد حسین غریبی اعضای ارکستر زهی به سرپرستی نوید شعبان‌زاده بودند.

این کنسرت به همت موسسه «آوای سگال پارس» به تهیه‌کنندگی «بهنام صفاریان» برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی