محمد علیزاده: آهنگ‌های من را با هرکسی گوش نکنید!

مدیر وبسایت

رسانه نوا – یکم و دوم اردیبهشت ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان اولین کنسرت «محمد علیزاده» در سال جدید بود.

علیزاده که سال گذشته رکورددار برگزاری کنسرت در تهران بود، سال جدید را نیز موفق آغاز کرده و بلیط‌های این اجرا خیلی زود به فروش رسید تا این کنسرت برای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه نیز تمدید شود.

طراحی صحنه این اجرا که همزمان با روز پدر برگزار می‌شد، با قاب عکس‌هایی از پدران و همچنین پدر محمد علیزاده طراحی شده بود که از همان ابتدای ورود به سالن توجه حاضرین را به خود جلب می‌کرد.

پس از تاخیری کوتاه و با ورود ارکستر به روی صحنه، قطعه «خیلی برام عزیزه خاطرت» نواخته شد تا آغازگر این کنسرت باشد.

در ادامه نیز به ترتیب قطعات «هواتو کردم»، «اولین باره»، «زخم»، «کجا میرى»، «فکرشم نکن»، «بى حوصله»، «خیلی خوشحالم»، «دل بی تو غم زده»، «اشتباه»، «غم دنیا»، «سرزنش»، «برگرد»، «همینه که هست»، « حس آرامش» و «شهرباران» اجرا شدند.

علیزاده که از ابتدای کنسرت بارها روز پدر را تبریک می‌گفت، قطعه «حس آرامش» را نیز به همه‌ی پدرها تقدیم کرد. همچنین قطعه «کجا میری» که از کارهای اخیر این خواننده است، با درخواست بالای هوادارانش در انتهای کنسرت برای بار دوم اجرا شد.

محمد علیزاده که مدت‌هاست از انتشار آلبومش خبر می‌دهد، دلیل تاخیر آن‌را تعدد کنسرت‌هایش و نداشتن وقت کافی برای ضبط عنوان کرد، اما کارهای آلبوم را تقریبا تمام شده دانست و به گفته‌ی خودش به زودی باید منتظر آلبوم تازه این هنرمند باشیم.

از دیگر نکاتی که در این اجرا قابل توجه بود، بالا رفتن کیفیت صدابرداری و نور سالن میلاد بود که پیش از این مورد انتقاد قرار می‌گرفت که به نظر می‌آید در این مدت برای بهبود آن کار شده است.

علیزاده که این‌روزها به یکی از با تجربه‌ترین خواننده‌ها به روی استیج تبدیل شده، به خوبی توانسته با جملات و اصطلاحات خاص خودش با هوادارانش ارتباط برقرار کند، اما گاهی با تغییراتی که با طنز در حین اجرا در آثارش می‌خواند، به کلی حال و هوای قطعه و محتوای آن‌را دچار تغییر می‌کند که البته همین کار نیز با استقبال هواداران مواجه می‌شود.

محمد علیزاده در حین اجرا و با مزاح به هوادارانش گفت: موزیک‌هاى من را یا در تنهایى و یا با کسانى که دوستشان دارید گوش دهید و با هرکسى به کارهای من گوش ندید و در این وقت‌ها به جای من کارهای بقیه را گوش کنید!

در انتها نیز مانند دیگر شب‌ها، قطعه «جز تو» به عنوان آخرین کار اجرا شد.

همچنین مهمانان ویژه‌ای همچون «بهاره رهنما»، «الهام حمیدى»، «پیام صالحى» و  «میلاد ترابى» در این کنسرت حضور داشتند.

اعضای ارکستر محمد علیزاده را نیز در این شب «محمد شعبانى»، «على شهبازى»، «على پورنگهبان»، «بهمن میرزازاده»، «ایمان ذاکرى»، «اشکان موسوى»، «سعید عباسى» و «اشکان صدیق آذر» به رهبری «امیرحسین اویسی» تشکیل می‌دادند.

این کنسرت به همت شرکت «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانى» برگزار شد.

عکس ها مونا فاضلی

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی