درخشش «Moonhead» در رشت

رسانه نوا – گروه مونهد «Moonhead» سرانجام پس از مدت‌ها تلاش توانست در زادگاهش (رشت) روی صحنه برود و آلبوم «افق رویداد» را در کنار قطعات جدیدش اجرا کند.
اجرای شب گذشته مونهد نقطه شروعی برای اجراهای زنده این گروه بود هرچند مونهد پیشتر در سالن سایه روی صحنه رفته بود اما اینبار با حضور شهرام شعرباف به عنوان صدابردار موسیقی آن‌ها با کیفیتی چندین برابر به گوش مخاطبان گسترده‌تری رسید. مونهد در اجرای شب گذشته خود تک آهنگ‌های ورد افق، در جاده، دیرو امروز فردا، مزار و دیوانه خانه را از آلبوم آینده‌اش به همراه کل آلبوم افق رویداد به جز ترک دگردیسی را اجرا کرد.

مهمترین نکته‌ای که درباره قطعات جدید مونهد وجود داشت؛ فاصله گرفتن این گروه از فضاهای امبینت و وارد شدن‌ها به فضاهای ریتمیک‌تر بود. در این قطعات کلام حضور محوری‌تری در قطعات دارد اما فضای کلی موسیقی در همان خط فکری سابق گروه حفظ شده است.

مسعود دلجو (خواننده و گیتاریست) پیش از اجرای قطعه دیروز، امروز، فردا با اشاره به تاریخی که در شهر رشت وجود دارد؛ گفت: شهر ما بناهای تاریخی بسیاری دارد که این روزها درحال نابودیست. تصویری که ما روی جلد آلبوم افق رویداد زدیم؛ تصویری از یک حمام قدیمیست که الان حتی شیشه‌های سقفش هم ریخته است. امیدوارم که بیشتر به تاریخ خود اهمیت دهیم.

در این اجرا نیما علیزاده ( پیانو، سینت و کیبورد)، رامین وفایی (گیتار الکتریک)، محمد احمدی (درامز)، کامیار دادخواه (بیس)، علیرضا ملک زاده (ترومبون) و مسعود دلجو (وکال و گیتار الکتریک) روی صحنه‌ نواختند و معین راد(گیتار الکتریک) نیز به عنوان نوازنده میهمان در اجرای چند قطعه حضور داشت.

گزارش تصویری: کسری دلجو

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی