کنسرت تابستانی «رستاک» با اجرای آلبوم «بهار»

عاصفه پشت چی

رسانه نوا – جدیدترین کنسرت تابستانی گروه موسیقی «رستاک» در برج میلاد با اجرای قطعات آلبوم جدید بهار با حضور طرفدارانش برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، این برنامه به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل‌پور روی صحنه رفت. در این کنسرت قطعات آلبوم «بهار» تازه ترین اثر منتشر شده گروه همراه با قطعات منتخب دیگر اجرا شد.

گروه رستاک در این کنسرت در کنار قطعات آلبوم بهار که رپرآتور اصلی این اجرا را تشکیل می‌داد، قطعات شناخته شده خود که با آن محبوب شدند را روی صحنه برد که از آن جمله بارون و رعنا است.  این اجرا با پرداختن به موسیقی مناطق مختلف ایران سبکی متفاوت را رقم زد.

کنسرت با اجرای قطعه‌ی ترکی لاله لر با رقص محلی گروه آیلان شروع شد.

قطعات رعنا (شمالی)، لیلا (خرسانی)، گل پامچال، بارون بارونه (لری)، گل پونه، هله مالی (بوشهری)، از جمله قطعات اجرا شده در این کنسرت بود. قطعه‌ی بعدی به نام شکوفه از آلبوم بهارانتخاب شده بود که با صدای یاور احمدی فر اجرا شد.

آخرین اجرا با آهنگ و رقص محلی کردی روی صحنه رفت.

سیامک سپهری، فرزاد مرادی، بهزاد مرادی، یاور احمدی‌فر، امید مصطفوى، اکبر اسماعیلی‌پور، فرزاد خورشیدسوار، دینا دوستی، سپهر سعادتی، صبا جمالی، پریسا ایران لو مجید پوستی و حامد بلند همت از اعضای گروه رستاک را در این اجرا بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی