نوستالژی‌های خواننده آوانگارد در سالن میلاد

سام بورنگ

رسانه نوا – دوشنبه ۱۸ مرداد ماه، تازه‌ترین کنسرت «رضا یزدانی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

یزدانی در این کنسرت به اجرای منتخبی از قطعات نوستالژیک خود و همچنین آلبوم «دوئل در آینه» پرداخت؛ طبق انتظار همیشگی طراحی صحنه فکر شده و ویژه کنسرت‌های رضا یزدانی بیش از هر چیز با ورود به سالن نگاه‌ها را به خود جلب می‌کرد.

«این روزا» از قطعات جدید این خواننده، نخستین قطعه و شاید بهترین انتخاب برای آغاز کنسرتی پر انرژی بود که با ورود رضا یزدانی به روی صحنه اجرا شد.

در ادامه قطعات «آهنگ قدیمی»، «فقط یکمی چای»، «برزخ»، «یخبندونای قطبی»، «تونل کندوان»، «ترانه آوانگارد»، «توریست»، «طهران تهران»، «شک می‌کنم»، «مهتاب تو فانوس»، «سلول شخصی»، «حرف‌های بی‌مخاطب»، «پرواز» و «رفت که رفت» اجرا شدند. همچنین طبق روال کنسرت‌های رضا یزدانی، قطعه «خلیج فارس» به عنوان پایان بخش کنسرت اجرا شد و حاضرین ایستاده به همخوانی با این قطعه پرداختند.

قطعات این کنسرت، با نظرسنجی‌ای که رضا یزدانی در صفحه‌ش انجام داده بود، انتخاب شد و تنها این خواننده گفت برخی از قطعات را به دلیل اینکه مدت‌هاست اجرا نکردیم و دلم هوس اجرایشان را کرده بود به برنامه اضافه کردم.

گفتنی است در بین اجرای قطعات و در استراحت کوتاه اعضای گروه، علی اوجی به روی صحنه آمد و از حامیان برنامه تقدیر کرد، همچنین با قرعه کشی به تعدادی از حاضرین در کنسرت، سکه‌های طلا اهدا شد.

همچنین این برنامه مهمانان ویژه‌ای نیز داشت که می‌توان از پانته‌آ بهرام، ستاره اسکندری، سعید روستایی، سام نوری و… نام برد.

آرش زمانیان، محمد خرمی‌نژاد، میلاد عدل، مازیار احمدپور، شهروز بردوده و علیرضا مهدی‌زاده اعضای ارکستر رضا یزدانی را تشکیل می‌دهند.

این کنسرت به همت موسسه رویال هنر پارس به تهیه‌کنندگی مجید عبدی برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی