گروه سون پس از یک سال در تهران روی صحنه رفت

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه «سون» پس از مدت‌ها دوری از روی صحنه، با رونمایی از تازه‌ترین آلبوم خود در تهران روی صحنه رفت.

آلبوم «دنیای بعد از تو» جدیدترین آلبوم گروه سون نام دارد که هفته گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر و در این اجرا برای نخستین بار قطعات آن اجرا شد.

با ورود اعضای ارکستر و نواختن قطعه «می خوام ببینمت» از آلبوم «دنیای بعد از تو»، آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی با تشویق حاضرین روی صحنه آمدند.

پس از اجرای این قطعه، کیارش پوزشی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «بیش از یک سال بود که در تهران اجرا نداشتیم و ما هم مثل شما هیجان زیادی داریم و امیدوارم که شب خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.»

در ادامه قطعات ستاره، ادعا، نرو خواهش می‌کنم، یه راهی پیش روم بذار، دنیای بعد تو، من بی تو می میرم، دیره، اولین عشق، واست می میرم و دوستت دارم اجرا شد.

محمد زمانیان (کیبورد)، حسین کیانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبن)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، حمیدرضا نصرالهی (پرکاشن)، رضا رفتاری (درامز)، سعید حسن‌زاده (گیتار باس)، هادی جداری (ساکسوفون)، احمد حضرتی (بوذیتار)، محمد رضوانی زاده (گیتار) و بهروز علیاری (تنظیم کننده و نوازنده پیانو و کیبورد) اعضای ارکستر گروه سون را در این کنسرت تشکیل دادند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» و به تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار و در روز ۸ اردیبهشت نیز تمدید شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی