سینا حجازی: هیچ‌جا بهتر از ایران نیست!

سام بورنگ

رسانه نوا – شب گذشته هفدهم دی ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان کنسرت زمستانی سینا حجازی شد.

سینا حجازی در این کنسرت قطعات «دیدی داری»، «هارمونی» «من خوابشو دیدم»، «تیک تیک تیک»، «آی دل»، «خیالباف»، «باریدم»، «مامان»، «لیلی»، «رویا»، «به نام نشدیم»، «تهران»، «خودتی» و «زن معمولی» را به ترتیب اجرا کرد.

حجازی در میان اجرای قطعات گفت: «برای انتشار آلبوم و برای برگزاری کنسرت بسیار جنگیدیم. کسری برادرم باعث شد در ایران بمانم و تلاش کنم. هیچ جایی بهتر از ایران نیست.» سپس از برادرش دعوت کرد که بر روی صحنه حاضر شد و او را در آغوش گرفت.

سینا حجازی در بخشی از برنامه از هوادارانش خواست که مراقب آرزوهایشان باشند. زیرا همین آرزوها اتفاق خواهد افتاد. وی این اجرا را یکی از آرزوهای خود خواند و از حمایت همه هوادارانش تشکر کرد. ترانه «دیدی داری» پس از درخواست فراوان حاضرین، آخرین ترانه ای بود که برای بار دوم اجرا شد.

داریوش بیژنی به عنوان سرپرست ارکستر و نوازنده کلارینت و ساکسفون،سعید خیرخواه (کیبورد)، آرش احمدی (گیتار)، ایمان قیاسی، امین قیاسی (پرکاشن)، سینا پرتوی (درامز)، در بخش بادی علی ضرابی (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسوفون تنور)، سپهر عباسی (ترومبون(، بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، نیما بهزاد (گیتار بیس)، سعید شیخ امیری (گیتار)، نسترن نفریه، هامون هاشمی و پرویز داوودی (گروه همخوانان)، گروه ارکستر حجازی در این کنسرت بودند.

همچنین «دیبا زاهدی»، «بهنام تشکر»، «سحر دولتشاهی» و «رامین ناصر نصیر» از میهمانان حاضر در این شب بودند.

شایان ذکر است، این اجرا به همت «موسسه فرهنگی هنری آوای دوران» به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی