سورپرایز ویژه بابک جهانبخش در تهران

سام بورنگ

رسانه نوا – شامگاه ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه، کنسرت «بابک جهانبخش» در سالن میلاد نمایشگاه طی چهار سانس و به همت شرکت اکسیر نوین برگزار شد.

درحالی که جای خالی در سالن میلاد دیده نمی‌شد و با تاخیر کوتاهی، بابک جهانبخش و اعضای گروهش به روی صحنه آمدند و با اجرای قطعات «اینا یعنی عشق»، «طهران» و «حالم خوبه» نوید شبی پرانرژی را به حاضرین دادند.

پاییز، خاص، دوست دارم، مثل همه، اکسیژن، دریا، راز، صدای عشق، منو نگاه کن، شاید، منو بارون، تو رو دوست دارم، تصمیم، یه ساعت فکر راحت، تو چشمای منی، مداربى قرارى، سکوت، برف و  بی تو میمیرم از دیگر قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند؛ جهانبخش که تعداد زیادی از قطعات خود را در این کنسرت اجرا می‌کرد، از انتخاب سخت قطعات گفت و بیان کرد از بین حدود ۱۴۰ قطعه، گلچین کردن این تعداد کار برای اجرا، راحت نبود.

اجرای سولوی رضا تاجبخش در ابتدای قطعه پاییز و همچنین همخوانی این هنرمند با بابک جهانبخش در قطعه شاید به هرچه جذاب شدن قطعات کمک کرد و با استقبال و تشویق حاضرین نیز روبرو شد.

اما بابک جهانبخش که از ابتدای کنسرت از سورپرایز ویژه‌ای در این اجرا خبر می‌داد، در آخرین دقایق از ویدیو کلیپ و قطعه‌ی جدید خود به نام «یه ساعت فکر راحت» رونمایی کرد و در ادامه با تکنوازی پیانو به اجرای این قطعه پرداخت.

گفتنی است بهنام حکیم(گیتار و بزوکى)، مهران فرشباف(پرکاشن)، رضا تاج بخش(پیانو و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی پور(گیتار باس و سرپرست ارکستر)، مسعود همایونی(گیتار الکتریک)، کسری خدیور(ویولن)، انوشیروان تقوی(کیبورد) و نیما حمیدی(درام) اعضای ارکستر بابک جهانبخش را شامل می‌شوند.

لازم به ذکر است، این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت اکسیرنوین و به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزارشد.

دیدگاه شما

4 دیدگاه
پاسخ دادن

شب بسیار فوق العاده ای بود………………..

پاسخ دادن

خیلی خیلی عالی ممنون بابک جهانبخش جزو بهترین خواننده های ایرانه من که خیلی کارشونو دوس دارم…ممنون از شما بابت زحمتاتون و همچنین ممنون از بابک جهانبخش عزیز بابت اهنگ به این زیبایی

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی