استقبال ستاره‌ها از «عکس زمستونی تهران»

سام بورنگ

رسانه نوا – شب گذشته تالار ایوان شمس میزبان «کامران تفتی» و هوادارنش بود تا این خواننده نخستین کنسرت خود را برگزار کند.

تفتی که سال گذشته با انتشار آلبوم «عکس زمستونی تهران» وارد عرصه خوانندگی شد، شب گذشته طی دو سانس به اجرای این آلبوم پرداخت.

آلبوم «عکس زمستونی تهران» به آهنگسازی «بهنام جلیلیان» و مدیریت هنری «میثم یوسفی» منتشر شد و در این اجرا تنظیم قطعات را «سیاوش امامی» رهبر ارکستر کامران تفتی انجام داده بود.

«آبرو دارى کن»، محبوب‌ترین قطعه آلبوم به عنوان نخستین قطعه اجرا شد و پس از آن به ترتیب قطعات مشت، مشغول مردنت بودى، عاشقاى جهان، خواب دیدم، پرواز روى بام تهران، عکس زمستونى تهران، بارونم نتونست، یادگارى، بى تو و آخرین دیدار به اجرا درآمدند.

در این بین قطعه «بارونم نتونست» با تکنوازی پیانوی «شاهد علیزاده» و «یادگاری» با گیتار نوازی کامران تفتی همراه بود که با استقبال حاضرین نیز روبرو شد.

پخش تصاویر و فیلم‌هاى «عباس کیارستمى» در حین اجرای «مشغول مردنت بودى» باعث تغییر جو سالن شد و تفتی پس از این اجرا گفت: “خیلى دردناکه کشورى عباس کیارستمى رو داشته و حالا ندارد!”

همچنین قطعه «مشت» را کامران تفتی به شهید همت تقدیم کرد و پس از آن پسر شهید همت که از مهمانان حاضر در سالن بود را معرفی کرد.

در انتها نیز به درخواست مردم قطعه «پرواز روى بام تهران» به عنوان آخرین قطعه و برای بار دوم اجرا شد.

اعضای ارکستر به رهبری سیاوش امامى را شاهد علیزاده، حامید حمیدزاده، طه مظاهرى و امیرعلى طاهرى تشکیل می‌دادند.

همچنین در این شب مهمانان ویژه‌ی زیادی دعوت شده بودند که می‌توان از سیامک عباسی، رستاک حلاج، محمدعلى بهمنى، سامان مقدم، مهراوه شریفى‌نیا، على قربان زاده، امیر توسلى، سیاوش طهمورث، بهرنگ توفیقى، امیر عظیمى، حمیدرضا صمدى، سعید امیراصلانى، سیاوش رحمانى، آراد آریا، حسین غیاثى، سعید رضایى، علیرضا عصار و… نام برد.

شایان ذکر است تهیه‌کنندگی آلبوم و کنسرت «عکس زمستونی تهران» بر عهده «آیدا مصباحی» بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی