پرده پندار با صداى امیر آرتا رونمایی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – جمعه بیست‌ و‌ هشتم خرداد ماه، نشر چشمه واقع در شهرک غرب میزبان رونمایی و جشن امضای آلبوم «امیر آرتا» با نام «پرده پندار» بود.

این مراسم که با حضور میهمانانی همچون پدرام آزاد، حمیدرضا پگاه، کامران رسول زاده و گرشا رضایى همراه بود، ابتدا با اجرای موسیقی زنده توسط «محمد مبسریان» آغاز شد و پس از آن با هم‌زمانی اذان مغرب دقایقی برای پذیرایی از حاضرین اختصاص یافت.

در ادامه و با دعوت از میهمانان، هریک در خصوص آلبوم صحبت‌هایی مطرح کردند. کامران رسول‌زاده نخستین فردی بود که دقایقی به صحبت پرداخت. رسول‌زاده ابتدا در خصوص آلبوم «پرده پندار» گفت: درمورد آلبوم چیزى که به ذهنم می‌رسد این است که وقتى‌که گوش دادم، احساس کردم حس نوستالژیک و خاطره‌انگیزی در من ایجاد شد، انتخاب اشعار برای من در این اثر جلب توجه کرد به ویژه که اسم فروغ فرخ‌زاد در آن اتفاق خیلی خوبی از نطر من است.

وی ادامه به معضلات ترانه‌ی امروز و آسیب‌شناسی‌های آن اشاره کرد و افزود: درست است که تولید کنندگان به سمت مارکت و بازار حرکت می‌کنند اما من از جامعه مخاطبین می‌خواهم مراقب گوششان باشند، به خصوص نسل جدید، ما هنرمندان ارزشمندى داریم که عمرشان را پاى هنر می‌گذراند اما شنیده نمی‌شوند.  من احساس مى‌کنم ما این روزها نیاز به دوره ى بازگشت ترانه‌اى داریم.

سپس گرشا رضایى نیز برای لحظاتی پشت تریبون رفت و گفت: ما فقط یاد گرفتیم غر بزنیم! شاید در یکى دو دهه گذشته شرایط موسیقى ما خوب نبود؛ الان خیلى از موزیسین‌ها از نظر مالى اوضاع خوبی دارند ولى وضع موزیک همچنان همان است، اینکه میگویند مجوز نمی‌دهند هم دیگر درست نیست و بهونه است، چرا که ما خودمان نمی‌خواهیم کار خوب و ریشه‌دار تولید کنیم.

در انتها نیز امیر آرتا به صحبت کوتاهی در خصوص آلبومش پرداخت و گفت: امشب از زیباترین شب‌هاى زندگى من است، خیلى از دوستان و حامیان من اینجا حاضرند. من مدت ها ممنوع‌الکار بودم و در این مدت شرایط سختى داشتم، اما از انرژى که از این دوستان گرفتم گرفتم توانستم ادامه دهم.

امیر آرتا همچنین در انتها با همراهی مازیار شهسوارى به اجرای زنده‌ی برخی از قطعات آلبومش پرداخت و پایان مراسم نیز با جشن امضای آلبوم همراه شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی