آلبوم «حسم کن» با صدای «آرش کوچکان» رونمایی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم «حسم کن» با صدای «آرش کوچکان» شامگاه دیروز – دوشنبه ۱۵ مرداد- در تالار وحدت و با حضور دوستداران موسیقی و عوامل آلبوم رونمایی شد.

به گزارش رسانه نوا، آرش کوچکان پس از حضور مجری برنامه و خوشامدگویی به حضار، روی صحنه آمد و پس از اجرای یکی از قطعات آلبومش به صورت زنده با اعضای ارکسترش، رو به حاضرین در سالن گفت: «موسیقی صدای خداوند است و امشب یکی از بهترین شب های زندگی من است که نخستین آلبومم را با حضور شما رونمایی می‌کنم.»

این خواننده پاپ در ادامه با تقدیر از پدرو مادرش که در سالن حضور داشتند، افزود: «در ایران شرایط تولید و انتشار آلبوم موسیقی با توجه به نیود قانون کپی رایت دچار مشکلات عدیده است و همین باعث شده مکانیسم انتشار آلبوم تا حد زیادی از بین برود و همه به سمت انتشار تک تراک بروند. امیدوارم با حمایت همه دوستداران موسیقی باز هم بتوانیم آثار دیگری را تولید کنیم و به زودی در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار دهیم.»

پخش موزیک ویدئوی یکی از قطعات آلبوم که موزیک ویدئویی بسیار خوش ساخت و جالب نیز بود، آخرین بخش از این مراسم را تشکیل می‌داد و سپس مجری برنامه روی صحنه آمد و باردیگر ضمن تقدیراز حضور دوستداران هنر در اسن برنامه از آنها خواست که برای حضور در مراسم رونمایی آلبوم در لابی تالار وحدت حضور به هم رسانند.

انتهای این برنامه نیز به رونمایی و جشن امضای این آلبوم در لابی تالار وحدت اختصاص داده شده بود و حضور پرتعداد دوستداران این خواننده از نکات جلب توجه برنامه به حساب می‌آمد.

آلبوم «حسم کن» در یازده قطعه به نام های: «جدی نگیر، حسم کن، ازت دلخورم، آخرین راه، بی خیال، کنار من نفس بکش، خسارت، من و تو، ازت ممنونم، قول یه مرد، برف» تهیه و منتشر شده است.

این آلبوم به همت خانه هنر جوان و تهیه کنندگی علیرضا فرهادی تولید و در اختیار دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی