آلبوم «شهر دیوونه» با صدای احسان خواجه امیری رونمایی شد

حمیدرضا پیرمحمدی

رسانه نوا – آیین رونمایی و جشن امضا نهمین آلبوم احسان خواجه امیری بانام «شهر دیوونه» همزمان با انتشار این آلبوم، عصر روز چهارشنبه سه بهمن ماه با حضور تعدادی از عوامل آلبوم و همچنین جمع کثیری از هواداران این خواننده در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، احسان خواجه امیری که تاکنون هشت آلبوم رسمی با نام های «من و بابا»، «برای اولین بار»، «سلام آخر»، «فصل تازه»، «یه خاطره از فردا»، «عاشقانه»، «پاییز، تنهایی» و «سی سالگی» را منتشر کرده بود، نهمین و تازه ترین آلبوم خود بانام «شهر دیوونه» را در تاریخ ۳ بهمن ماه سال جاری و پس از گذشت بیش از ۲ سال از انتشار آخرین آلبوم خود منتشر و به بازار موسیقی کشور عرضه کرد.

آلبوم «شهر دیوونه» از ۱۰ قطعه به نام های شهر دیوونه، ترکم کرد، غریبه، لب تر کن، توو بارون، با دلم، میرم، وقتی میخندی، خلاصم کن و صحنه تشکیل شده که نکته جالب توجه در این آلبوم حضور پررنگ زهرا عاملی به عنوان ترانه سرا بود که با ۳ قطعه در این آلبوم حضور داشت. همچنین ساره تاجیک، آرش محرابی، عاطفه حبیبی، روزبه بمانی و مهدی ایوبی دیگر ترانه سرایان این آلبوم هستند و امیرحسین فیضی، وحید پویان، فرشید ادهمی، احسان خواجه امیری، بهداد ظهرانی، پدرام کشتکار و فرشید ادهمی آهنگسازان این آلبوم هستند و سعید زمانی، میلاد هاشمی، معین راهبر، پدرام کشتکار و سعید شمس نیز به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضور داشتند. همچنین سعید زمانی، محمد فلاحی و آرش پاکزاد نیز میکس و مسترینگ قطعات را برعهده داشتند. ضمن اینکه فرشید ادهمی، میلاد هاشمی، احسان نی زن، میثم مروستی، بهنام حکیم و محسن خاش نیز به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

در حالی که قرار بود این مراسم از ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی ملت برگزار شود، اما تعداد زیادی از هواداران این خواننده از ساعاتی قبل از برگزاری این مراسم در محل پردیس سینمایی ملت حضور داشتند تا با خواننده مورد علاقه خود دیدار داشته باشند. از در ورودی تا منطقه اصلی مراسم رونمایی، استندها و تابلوهای تبلیغاتی آلبوم «شهر دیوونه» خودنمایی می کرد. ضمن اینکه کیوسک ویژه ای هم برای فروش آلبوم در نظر گرفته شده بود تا حجم بیشتری از مخاطب، این آلبوم را خریداری کنند.

در هنگام برگزاری مراسم، قطعات آلبوم «شهر دیوونه» برای هواداران پخش شد که با همخوانی هواداران همراه بود. همچنین موزیک ویدئو قطعه «وقتی میخندی» نیز برای هواداران پخش شد.

در ابتدای این مراسم احسان خواجه امیری با تشویق بی امان هواداران به محل برگزاری مراسم آمد و ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: “خیلی خوشحال هستم که امروز در جمع شما عزیزان هستم و قرار است که جشنی بزرگ به مناسبت انتشار آلبوم «شهر دیوونه» برگزار کنیم و امیدوارم که این آلبوم را دوست داشته باشید و از آن لذت ببرید.”

هواداران پس از اینکه آلبوم را خریداری کردند، به صف های طولانی امضا آلبوم پیوستند و سپس به نوبت به سمت احسان خواجه امیری برای گرفتن امضا و عکس یادگاری رفتند.

در بخشی از این مراسم کیک آلبوم «شهر دیوونه» به محل برگزاری مراسم آورده شد که بر روی این کیک شمع عدد ۹ به منظور نهمین آلبوم احسان خواجه امیری قرار داده شده بود که این خواننده به همراه تعدادی از عوامل آلبوم، این شمع را فوت کردند.

پدرام کشتکار، زهرا عاملی، امیرحسین فیضی، مهدی ایوبی و… از جمله مهمانان این مراسم بودند.

لازم به ذکر است که احسان خواجه امیری آلبوم «شهر دیوونه» را به زنده یاد دکتر افشین یداللهی تقدیم کرد.

گفتنی است؛ نهمین آلبوم احسان خواجه امیری با نام «شهر دیوونه»، توسط موسسه فرهنگی و هنری «رویال هنر» به مدیریت «مجید عبدی» منتشر و از سوی پخش «دنیای هنر» به بازار موسیقی کشور عرضه شد.

عکس خبر از علیرضا رمضانی -خبرگزاری ایلنا

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی