نخستین جلسه کانون ادبی زمستان در سال جدید برگزار شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – نخستین جلسه کانون ادبی زمستان در سال ۹۵، سه شنبه ۱۷ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سرای محله جهاد یوسف آباد برگزار شد.

این نشست به مدیریت و اجرای «سجاد عزیزی‌آرام» برگزار شد و همچنین «علیرضا آذر»، «کامران رسول‌زاده» و «محمدسعید میرزایی» منتقدین آن بودند.
در ابتدای جلسه «سجاد عزیزی‌آرام» از برنامه‌های کانون ادبی زمستان در سال جدید گفت و عنوان کرد که هدف مطرح شدن و گفتگو در خصوص مباحث علمی در سال ۹۵خواهد بود. وی به برنامه های پیش بینی شده برای سال ۹۵ نیز اشاره کرد که به شرح زیر است:
انتشار کتاب کانون ادبی زمستان با تیژار بالا در هر فصل که از مجموعه‌ی شعرهای منتخبی که در طول جلسات کانون خوانده می شود و مورد تایید منتقدان است، برگزیده خواهند شد.
انتخاب کتاب سال (۵ کتاب از حوزه های مختلف) که هم‌زمان با یازدهمین سالگرد کانون در فصل زمستان برگزار می‌شود. این گزینش و انتخاب از میان کتاب‌هایی که از نمایشگاه بین المللی در اردیبهشت ۹۵ تا زمستان ۹۵ منتشر شده‌اند صورت می‌گیرد.
در ادامه نیز بعد از حضور منتقدین پشت تریبون، علیرضا آذر به اهانت‌هایی که در فضای مجازی، برخی از افراد انجام می‌دهند اشاره کرد و گفت تنها راهی که مانع از این گونه رفتارها می‌شود این است که جوابی در خصوص این کامنت ها داده نشود تا دیالوگی در ادامه صورت نگیرد.
پس از آن نیز حاضرین به شعرخوانی و نقد آثار خود پرداختند و سپس سجاد عزیزی‌آرام به معرفی کتاب شعر کودک با نام «گوزن سبز» اثر «محمد سعیدمیرزایی» از انتشارات «پیدایش» پرداخت.
پایان این جلسه نیز به شعرخوانی «حسن دایی»، «سینا به‌منش»، «صابر قدیمی»، «آرین داوودی»، «اصغر کرمی»، «محمدرضا آبیار»، «حمید صیدی»، «شایان رسول زاده»، «علیرضا آذر»، «کامران رسول زاده» و «محمدسعید میرزایی» اختصاص پیدا کرد.
عکس ها: خاطره شمسی پور

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی