آلبوم سنگ و سبو در حوزه هنری رونمایی شد

مسعود کهریزی
یاسمن قاسمی

رسانه نوا – آلبوم سنگ و سبو به خوانندگی مسعود کهریزی امروز با حضور اساتید حوزه موسیقی در حوزه هنری رونمایی شد.

به گزارش رسانه نوا به نقل از صدا و سیما، عباس محمدی مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری درباره رونمایی از آلبوم سنگ و سبو گفت: در حوزه هنری طبق روال شنبه‌های اول هرماه برنامه اتفاق ترانه با محوریت ترانه و موسیقی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه معرفی کتاب توسط چهره ها و هنرمندان شاخص، عرصه‌های مختلف هنری، سینما، تلویزیون، موسیقی و مولفین اثر انجام شده است.

وی ادامه داد: رونمایی از آلبوم ها در حقیقت اجرای موسیقی زنده است که با توجه به پتانسیل برنامه ها موسیقی ها را نیز معرفی و رونمایی می کنیم.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری تصریح کرد: آلبوم سنگ و سبو در هشت قطعه تنظیم شده که از آثار برجسته اساتید موسیقی اصیل ایرانی همچون همایون خرم، جواد لشکری، حبیب الله بدیعی، جهانبخش پازوکی است که توسط بابک شهری برای ساز پیانو و ویولن تنظیم مجدد شده و مسعود کهریزی خوانندگی آن را انجام داده است.

آلبوم سنگ و سبو توسط مرکز موسیقی حوزه هنری تهیه شده و از فردا یکشنبه در فروشگاههای معتبر سراسر کشور قابل دسترسی است. همچنین در این برنامه هنرمندان و ورزشکارانی همچون محمد سریر، پیشکسوت آهنگسازی و استاد حسین خواجه امیری، بابک شهرکی، علی پروین، حمید استیلی، حسن رویانیان و طالقانی حضور داشتند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی