رقابت هنرمندان موسیقی با هنرمندان سینما در خندوانه/ پالتی‌ها؛ برنده مسابقه ادابازی

پالت
یاسمن قاسمی

رسانه نوا – دیشب مسابقه‌ ادابازی خندوانه با حضور دو گروه هنرمندان ادامه یافت. در این برنامه بهزاد خداویسی و قربان نجفی بازیگر در مقابل مهیار طهماسبی نوازنده و امید نعمتی خواننده گروه پالت قرار گرفتند.

به گزارش رسانه نوا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای برنامه شب گذشته خندوانه، طبق نظر حاضران در استودیو شادی برنامه به هموطنان محلاتی، افراد داری معلولیت و گل فروش ها تقدیم شد.

این برنامه با حضور دو گروه از هنرمندان ادامه یافت. در این برنامه بهزاد خداویسی و قربان نجفی بازیگر در مقابل مهیار طهماسبی نوازنده و امید نعمتی خواننده گروه پالت قرار گرفتند.

خداویسی و نجفی نام “ریسه” را برای گروه خود انتخاب کردند و دو عضو گروه پالت، نام گروه موسیقی خود یعنی “پالت” را برای این مسابقه برگزیدند.

در مرحله اول مسابقه بعد از سه دقیقه کل کل، دو گروه با ۸۳ رای مساوی شدند و هر دو گروه همزمان یک امتیاز گرفتند. در این مرحله هر دو گروه با آواز رجزخوانی کردند.

در مرحله دوم پس از توضیحات رامبد جوان، گروه پالت شروع‌کننده رقابت بودند. در این مرحله نیز هر دو گروه ۷ امتیاز گرفتند و مساوی شدند.

مرحله سوم مسابقه با عنوان کلمات ترکیبی بعد از توضیحات رامبد جوان شروع شد. در این مرحله نیز با رای تماشاگران گروه پالت آغازکننده بود. هر دو گروه در ابتدا چهار امتیاز سه واژه‌ای انتخاب کردند و هر دو ناموفق بودند. در انتخاب دوم پالت موفق و ریسه ناموفق بودند و در آخرین انتخاب ریسه امتیاز گرفت. در نهایت در این مرحله گروه ریسه چهار امتیاز و گروه پالت ۲ امتیاز کسب کردند.

در مرحله پایانی ادابازی دیشب، که حدس ضرب‌المثل از روی نقاشی است، پالت امتیاز بیشتری کسب کرد. در نتیجه امتیاز نهایی گروه ریسه ۲۷ و گروه پالت ۳۱ شد.

در پایان گروه پالت با حضور مهیار طهماسبی و امید نعمتی برنده ادابازی شب گذشته خندوانه شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی