دنگ شو «دلتنگ شو» را منتشر می‌کند/ رسمی شدن «شیراز چهل ساله»

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی «دنگ شو» درصدد انتشار دو آلبوم «دلتنگ شو» و «شیراز چهل ساله» تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده و برگزاری دو کنسرت در شیراز و اصفهان است.


حمید خسروبیگی مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: طی روزهای گذشته تک آهنگ «تلاطم» در فضای مجازی منتشر شد و تا آنجا که از پیام ها مشاهده کردیم این قطعه توانسته رضایت مخاطبان را فراهم کند.

وی افزود: مدتی است مشغول پیگیری امور اداری و فنی انتشار ۲ آلبوم سال های قبل گروه به نام های «دلتنگ شو» و «شیراز چهل ساله» هستیم که پس از طی مراحل صدور مجوز به صورت رسمی در بازار موسیقی منتشر می شود. این دو آلبوم از کارهای چند سال گذشته گروه «دنگ شو» است که از حال و هوای ویژه ای برخوردارند.

خسروبیگی توضیح داد: اعضای گروه پس از بازنگری فنی روی کار تصمیم دارند این ۲ آلبوم را به صورت رسمی در اختیار مخاطبان قرار دهند. تمام تلاش این است که یکی از این دو آلبوم تا پایان سال منتشر شود اما اگر این امکان محقق نشود به طور حتم اوایل سال آینده هر دو آلبوم در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» در پایان درباره فعالیت های آتی این مجموعه بیان کرد: برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت در شهرهای اصفهان و شیراز انجام گرفته که هنوز تاریخ برگزاری آن مشخص نیست. به هر ترتیب برنامه های گروه برای برگزاری کنسرت تا پایان سال فقط به اجرای برنامه در این دو شهر محدود می شود و فعلا برنامه ای برای اجرای تهران نداریم.

«مدونای» آلبوم جدید گروه «دنگ شو» شامل ۱۰ قطعه به نام های «باد گناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج» ، «حباب»، «خورشید می شوم» و «آخر قصه …» بود که شهریور ماه امسال در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. در این آلبوم تمایل موسیقایی گروه به سازبندی الکترونیک مشخص است البته کلیت آثار در همان راستای سبک و فضای گذشته «دنگ‌شو» است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی