رضا صادقی سفید پوش شد

رضا صادقی با لباس سفید
سعید شیرزاد

رسانه نوا – رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در ابراز همدردی خود با زلزله زدگان استان کرمانشاه، برای اولین بار لباس مشکی را از تن بیرون آورد و لباس سفید پوشید.

به گزارش رسانه نوا و به نقل از جام جم آنلاین، این خواننده پاپ کشور چندی پیش در برنامه تلویزیونی «من و شما» پذیرفت که لباس مشکی خود را برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه به حامی این برنامه بفروشد.

رضا صادقی با انتشار عکسی از استایل سفید پوش شده ی خودش در اینستاگرامش نوشت:

سلام و احترام ؛

باورهای من و نگاهم به فلسفه حضورم در جهـان هـیچوقت فروشی نبوده و نیست ، زمانی که ازم پرسیده شد ؟ برای چند ثانیه به خودم گفتم ، ” خودت گفتی برای حالشون هر کاری کنیم . اگه شعار ندادی الان وقتشه ، شاید توی کرمانشاه و منطقه زلزله زده یکی با دیدن پیراهنت ( برای چند لحظه ) لبخند رو لبش بشینه “
و حالا این من با لباس سفید ” برای لبخند مردم کرمانشاهـم ” بعد از حدود ٢٠ سال … پ ن : ضمنا تشکر میکنم از برنامه ” من و شما و هادی قندی عزیز و ارش جان ظلی پور و تشکر ویژه از بچه های (۵٠۴٠ ) اقای باغبانیان که پذیرفتن در کنار ١٠ میلیون ، مبلغ ۵٠ میلیون کانکس و همچنین ٢٠ روانشناس هماهنگ کنن برای کودکانی که والدینشون و از دست دادن شاید بشه حال بدشون و کمی ارام کرد …. در هر حال این کار جلو حرکت بزرگ مردمی قطره ایی توی دریاست ، فقط خواستم به مردم عزیز کرد زبانم بگم با هر امکان و باوری کنارشون هستیم ………..

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی