منتظر یک کنسرت عجیب باشید!

سام بورنگ

رسانه نوا – یک آهنگساز و مدرس موسیقی از تولید و ضبط آلبوم «فصل سکوت» و برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت ویژه با همراهی گروه کُر «نامیرا» خبر داد.


فرهاد هراتی آهنگساز، نوازنده و رهبر گروه کُر «نامیرا» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: هم اکنون مشغول انجام کارهای نهایی تازه ترین آلبومم با عنوان «فصل سکوت» هستیم که ضبط و تولید آن از تیرماه سال جاری آغاز شد و در ۷۷ روز نیز به اتمام رسید. این پروژه در ابتدا قرار بود فقط یک سولوی پیانو باشد اما بعدها با توجه به جذابیت هایی که این پروژه برایم به همراه داشت فضای کار را به سمتی بردم که بتوانم با تکیه بر تجربیاتم در حوزه موسیقی کلاسیک و موسیقی الکترونیک آلبوم جدیدی را آماده کنم.

وی ادامه داد: پروژه «فصل سکوت» چندی پیش با پیشنهاد فرید حامدی به صورت نمایشی یک اجرای ویژه در فرهنگسرای نیاوران داشت و وقتی دیدیم استقبال مخاطبان از فضای کار خوب است تصمیم گرفتیم برنامه ریزی هایی برای اجرای عمومی آن در یکی از تماشاخانه های تهران داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در این زمینه به نتیجه مطلوب برسیم در غیر اینصورت اجرای یک رسیتال پیانو با محوریت پروژه در دستور کار قرار دارد که به زودی جزییات آن مشخص خواهد شد.

این آهنگساز و خواننده با اشاره به تازه ترین مراحل تولید آلبوم گفت: ضبط مرحله جدید آلبوم در استودیو «شهر پارسیان» به مدیریت آیدین الفت انجام گرفته و به تازگی هم بعد از اتمام تک‌نوازی ویولن علی جعفری پویان برای این اثر، کارهای مریوط به میکس و مستر به پایان رسیده و امیدوارم تا قبل از اسفندماه روانه بازار موسیقی شود چراکه تاکید زیادی روی انتشار آلبوم قبل از تعطیلات نوروزی داریم.

رهبر گروه کُر نامیرا در پایان عنوان کرد: پس از حضور موفقیت آمیز گروه کُر نامیرا در کنسرت علیرضا عصار که با استقبال مخاطبان همراه بود، تصمیم داریم تازه ترین کنسرت گروهمان را برگزار کنیم که طی روزهای گذشته کار ساخت موسیقی آن آغاز شده و امیدوارم فضا به گونه ای باشد که بتوانیم طبق برنامه ریزی های انجام گرفته آن را در سال آینده اجرا کنیم. این کنسرت دارای ویژگی های خاص و عجیبی است که ترجیح می دهم درباره جزییات آن بعدا اطلاع رسانی کنم.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی