کنسرت «موسیقی الکترونیک» در ارسباران به روی صحنه می‌رود

موسیقی الکترونیک
یاسمن قاسمی
 

رسانه نوا – کنسرت «موسیقی الکترونیک» با سازهای سینتی سایزر، کیبورد و کامپیوتر در فرهنگ سرای ارسباران به روی صحنه می رود.

به گزارش رسانه نوا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در این کنسرت علی آجرلو چهارشنبه ۸ شهریور ساعت ۲۱ با سازهای سینتی سایزر، کیبورد و کامپیوتر قطعاتی از ساخته‌های خود را همراه با پخش فیلم‌هایی از طبیعت به اجرا درمی‌آورد.

موسیقی الکترونیک عموما بی کلام وگونه‌ای ازموسیقی است که در مراحل ساخت آن از سازهای موسیقی الکترونیک و فناوری موسیقی الکترونیک به کار می‌رود و در تولید صداها از ادوات آکوستیک استفاده نمی‌شود. همچنین فرق عمده این نوع موسیقی با انواع دیگر در نوع صدای ساخته‌شده بوسیله ابزار الکترونیکی است.

نمونه‌هایی از دستگاه‌های تولید صدای الکترومکانیکی شامل تل هارمونیوم، ارگ هموند و گیتار الکترونیک است و برای تهیّه صدای کاملاً خالص الکترونیک می‌توان از دستگاه‌های ترمین، سینث ساینرز و رایانه نیز بهره جست.

علی آجرلو سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد. وی به مدت دو سال به فراگیری کیبورد ، آهنگسازی و تنظیم قطعات با کیبورد و کامپیوتر پرداخت و به موسیقی الکترونیک، صداسازی با سینتی سایزر های آنالوگ و دیجیتال و الهام از طبیعت علاقه مند است .

تهیه بلیط این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com امکان پذیراست .

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی