آخرین وضعیت جسمانی بازیگر پیشکسوت و مشهور خانم

ملکه رنجبر بازیگر
محمدتقی فرهادپور

فرزند ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما گفت: منتظریم و باید ببینیم آیا امروز پزشکان اجازه ترخیص به مادرم می دهند یا نه، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد.

خبرگزاری میزان؛ فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند پیشکسوت گفت: روند بهبودی این بازیگر سرعت بیشتری نسبت به روزهای گذشته گرفته است و پزشکان از وضعیت مادرم رضایت دارند همچنین به احتمال زیاد دو روز آینده با توجه به تشخیص دکتر ماندگار می توانیم وی را مرخص و به خانه منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: دکتر ماندگار معتقد است که با توجه به مشکلات متعدد عفونت‌ های بیمارستانی که برای بیماران بستری در طولانی مدت وجود دارد به ویژه برای بیماران مسن تر بهتر است مادرم در خانه خود بماند تا روند بهبود را سریع تر طی کند.

ایروانی درباره نتیجه جراحی و طول درمان این هنرمند پیشکسوت اظهار کرد: نتیجه جراحی تا امروز خوب بوده اما باید دید واکنشهای بدن در دراز مدت چگونه خواهد بود به هر حال ممکن است روند بهبودی بین سه تا شش ماه طول بکشد. تا امروز همه چیز اعم از وضعیت عمومی و فشار خون خوب و تحت کنترل است، منتها طولانی شدن اقامت در بیمارستان از نظر روحی و جسمی مادرم را خسته کرده است.

فرزند ملکه رنجبر ادامه داد: امروز امیدواریم مادر برای اولین بار در طول دو هفته گذشته با فیزیوتراپی راه بروند، تا دیروز تغذیه وی متوقف بود اما از دیروز تغذیه اش را شروع کرده است و از امروز هم شروع به راه رفتن می کند که همه اینها علائم بسیار خوبی است، به احتمال زیاد در طی دو روز آینده بتوانیم مادر را به خانه منتقل کنیم تا ادامه روند بهبودی از طریق استراحت مطلق صورت گیرد.

وی اظهار کرد: باید ببینیم آیا امروز پزشکان اجازه ترخیص به مادرم می دهند یا نه، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما باید به صورت هفتگی گزارش های پزشکی را به بیمارستان ارائه دهیم تا بر این اساس دستورات لازم و داروها تجویز شود که مدت سه تا شش ماه این روند طول می کشد و در منزل نیز پرستار خانگی از مادرم مراقبت خواهد کرد.

ایروانی خاطر نشان کرد: از مادرم و خانواده وی از محبت و دعاهای مردم و حضور هنرمندان ، مسئولان و پیگیری‌ هایشان در خصوص وضعیت این هنرمند تشکر می کنم و در این مدت چیزی جز مهربانی، عشق و وفاداری از آنان و حتی بیماران دیگر که در بیمارستان بودند ندیدیم، از جمله تیم پرستاری، دکتر ماندگار و تیم های پزشکی که همواره به این هنرمند پیشکسوت توجه کردند. از همه می خواهیم تا دعاهای خود را تا بهبودی کامل مادر ادامه دهند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی