اظهارات جنجالی سوپراستار سینما در برنامه دورهمی! +عکس

ابوالفضل پورعرب
پارسا عمادی

مهران مدیری در برنامه «دورهمی» شب گذشته میزبان ابوالفضل پورعرب بود.

مدیری با اشاره به اینکه پورعرب اولین سوپراستار سینمای ایران بعد از انقلاب بود در خصوص رسیدن به موقعیت این بازیگر پرسید و پورعرب گفت: دانشجوی هنر بود و ماموریت حساسی از طرف آقای مظفری به من پیشنهاد شد و کار حرفه ای تئاتر می کردیم و اصلا به سینما فکر نمی‌کردیم چون کار بسیار سختی بود؛ حتی پدرم نیز مخالف بازیگری بود و دوست داشت کار موسیقی انجام دهم.

وی ادامه داد: در یکی از فیلم‌ها داشتم سیگار می‌کشیدم و حواسم نبود که پدرم این فیلم را می بیند با دیدن آن سکانس برخورد خوبی با من نداشت.

پور عرب تصریح کرد: در فیلم «نرگس» رابطه خوبی با نقش عادل داشتم و هر کدام از نقش هایی را که بازی کردم ویژگی خود را دارند و با تمام آدم‌هایی که کار کردم دوستشان داشتم. ما سال ۶۹ برای بازی در فیلم «عروس» ۳۰ هزار تومان پول گرفتم.

وی در خصوص کم کاری خود اظهار داشت: خیلی اذیتم می‌کردند و برخی از روزنامه‌ها هرچی دوست داشتند می‌نوشتند و دلگیر شدم. سر کاری بودم با آقای فرح بخش در «بهشت پنهان» که بعدش باید سر صحنه «چهره» می‌رفتم، آقای خاکبازان گفتند باید ایشون ممنوع الکار شود اما نتوانستند که این کار انجام دهند. مدیری در واکنش به پورعرب گفت آقای خاکبازان از کسانی بود که ۹۰ درصد سینماگران ممنوع الکار کردند.

پورعرب در خصوص حضور هنرمندان در مناطق زلزله زده گفت: اعتقادی به این کار ندارم چون هرکسی باید در جای خود کار انجام دهد، خیلی بهتر است. این فعالیت‌هایی چون شماره حساب کار درستی نیست؛ مهربانی کردن، به چالش کشیدن و به رخ کشیدن خوب نیست.

این بازیگر در خصوص سریال شهرزاد بیان کرد: من با کسی قهر نکردم و شهرزاد را دوست داشتم؛ از جایی با حسن فتحی اختلاف داشتم و گفتم نقش مرا از این سریال حذف کند. ادامه این داستان را دوست ندارم و اختلاف سلیقه سر قصه بود. شهاب حسینی در سریال پسر من بود و این روند تغییر کرد.

پورعرب در پاسخ به سوال عاشق شدن خود بیان کرد: عشق شاید شبه پذیر باشد ولی خیلی ها را دوست داشتم. متاسفانه نشد که عاشق بشوم یعنی گشتم پیدا نشد. شما هم نگرد نیست (خنده)

وی در ادامه در خصوص شایعات پیرامون و بیماری خود اظهار داشت: همه چیز را به من نسبت دادند به جزء بیماری ام را. من سرطان خوش خیم اثنی عشر داشتم و ۵ سال طول کشید و شرایط سختی داشتم کسی به دیدن ما نیامد و بعد از ۳ جراحی بهتر شدم اما خوب نشدم. پشت فضای مجازی کسانی هستند که به خیلی چیزها دامن می زند و این اتفاق باعث شایعه های فراوان شد.

این بازیگر در خصوص رشادت هایش در جنگ گفت: در تبلیغات مشغول به کار بودم که گفتند اگر تهران بمانید ۶ ماه اضافه خدمت می دهند و من به منطقه رفتم و جای بسیار خوبی بود، آدم هایی را می دیدم که خاص هستند و تلاش می کنند برای کشورشون. فضای شادی نبود و لذت بخش بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی