بازیگر معروف زن؛ استقلال با دوگل برنده دربی می‌شود

پرستو صالحی بازیگر
محمدتقی فرهادپور

پرستو صالحی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون گفت: هواداران از تیم فوتبال استقلال انتظارات زیادی دارند.

به گزارش وانا نیوز؛ مسابقه تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته ۲۵ رقابت‌ های لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌ شود. تقابل سرخابی‌ ها از بزرگترین دربی‌ های جهان است که رییس فیفا هم قرار است به عنوان تماشاگر ویژه این دیدار به ایران سفر کند.

در آستانه دربی کری‌ خوانی بسیاری میان هواداران دو تیم صورت می گیرد. پرستو صالحی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که از طرفداران دو آتشه تیم فوتبال استقلال است درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم استقلال اکنون به پیشرفت خوبی رسیده است، بیان کرد: آبی‌ ها با هدایت خوب شفر توانستند در بازی‌ های اخیر به نتایج بسیار خوبی برسند و انتظارات هواداران از این تیم بسیار است. استقلال اکنون در جدول شرایط بسیار خوبی دارد و از اینکه تیمم توانسته به امتیازات خوبی برسد بسیار خوشحالم.

صالحی درباره نتیجه این دیدار گفت: استقلال این دیدار را با نتیجه دو بر یک می‌ برد. انقدر این روزها آبی‌ پوشان سرحال و تیم خوبی هستند که نیازی به کری‌ خوانی نیست. پیش بینی می‌ کنم استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز میدان می‌ شود و رشد خوب استقلال و پیروزی در دربی کری خوانی من برای هواداران پرسپولیس است. در آسیا هم استقلال عالی ظاهر شده و در گروه مرگ آسیا در صدر جدول قرار دارد و این همه پیشرفت دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ ماند.

وی درباره خاطره‌ انگیزترین دربی هم گفت: دربی که در جام حذفی برگزار شد و فرهاد مجیدی در آن دیدار گلزنی کرد و سبب وداع سرخپوشان با این جام شد از خاطره انگیزترین دربی‌ هایی بود که برایم به یادگار باقی ماند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی