محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در سوریه به شهادت رسید

​محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب به شهادت رسید.

گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند.شهید خزایی در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.

یادداشت مجید اخشابی در پی این حادثه:

با محسن خزایی از زمانی که مدیر روابط عمومی فولاد در اصفهان بود آشنا شدم، بخاطر همکاری در اجرای برنامه وساخت دو قطعه موسیقی که حالا یادگار های او هستند …

بسیار متواضع و خالص و صمیمی بود طوری که به سرعت همکاریمون جاشو به دوستی داد.یادمه یک شب شام در کنار خودش و خانوادش و بچه هاش… مهمونشون بودم در اصفهان …البته خودش زاهدانی بود … تا اینکه از سوریه زنگ زد و گفت رفته اونجا …اون موقع جنگ نبود ( یا حداقل به این شدت) گفت حتما بیا شاید برنامه ای هم داشته باشیم سفارت…

شماره مبایل سوریه شو هنوزم سیو دارم… جالب اینکه از همون موقع میگفت دعا کنید شهید بشم، هر وقت تماس داشتیم جمله همیشگیش بود.

اون عاشق حضرت زینب بود‌‌‌.‌‌.. یه عاشق و سر سپرده واقعی …. امروز که خبر شهادتشو اون هم به فاصله چند ساعت شنیدم در بهت و اندوه تمام واقعا به طرز عجییبی تمام خاطراتش برام تداعی شد مخصوصا اصفهان … اون شب واز همه مهمتر بچه هاش…خودش که آرزوش بود شهید بشه ولی بچه ها و خانوادش… تو آخرین عکس بعد از شهادتش که انگار با خون خضاب شده بود آرامش و رضایت در صورتش موج میزد.

دیگه نمیدونم چی بگم فقط سر تعظیم فرود میارم درپیشگاه روح بلندو فداکار اوو همه ی همرزمانش … همه ی مدافعین حرم…

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی