ماکان بند در خوی کنسرت رایگان برگزار می‌کند / شب متفاوت ماکان و هوادارانش

سعید غیب‌الهی

امیر مقاره در کنسرت شب گذشته ماکان بند اعلام کرد: گروه ماکان‌بند آماده برگزاری کنسرت رایگان در شهر “خوی” است تا ثابت کنیم خانواده ماکان در شادی و غم کنار همدیگر هستند.

گروه ماکان بند شب گذشته ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این اجرا هم از نظر قطعات و هم به لحاظ ترکیب نوازندگان نسبت به اجراهای گذشته ماکان‌بند، فضای متفاوتی داشت.
شروع بی حاشیه گروه ماکان‌بند شروع خوبی برای آغاز کنسرت‌ها پس از هفت ماه بود.
ماکان بند برای این کنسرت برنامه ریزی داشت و از طراحی صحنه تا شکل اجرا سعی داشت اجرایی متفاوت را به مخاطبان ارائه کند.
امیر مقاره و رهام هادیان در ابتدای کنسرت از حمایت طرفداران تشکر کردند و آنها را خانواده بزرگ ماکان خطاب کردند؛ خانواده‌ای که در غم و شادی کنار هم هستند.
اجرای شب گذشته با حضور یازده نوازنده سکشن زهی روی صحنه همراه شد و این اتفاق در کنسرت‌های ماکان بی‌سابقه بود.
ماکان‌بند در این اجرا قطعاتِ سنگین با ریتم آرام را برای اجرا انتخاب کرده بود که اجرای این آهنگ‌ها با همراهیِ ویژه حاضران در سالن خوانده شد.

لباس‌های رسمیِ رهام هادیان و امیر مقاره به عنوان خوانندگان گروه از نکات جالب کنسرتِ شب گذشته بود.
همچنین کلیه نوازندگانِ حاضر روی صحنه هم لباس‌هایی رسمی به تن داشتند. این انتخاب لباس به دلیلِ همراهی با اندوهِ مردمانِ زلزله‌زده‌ی خوی بود.
با توجه به بارش سنگین برف در شب گذشته، پیش‌بینی می‌شد که این اجرا با تاخیر بسیار آغاز شود؛ اما هواداران ماکان به موقع خود را به سالن اجرا رساندند تا کنسرت با حداقل تاخیر آغاز شود.
در سانس دومِ این کنسرت، امیر مقاره خواننده گروه روی صحنه، مهمانی از شهر خوی را معرفی کرد. او یکی از اهالی شهر خوی بود که خود را به این کنسرت رسانده بود.
امیر مقاره پس از معرفی این هوادار گفت: به محض بهتر شدنِ شرایط شهر خوی، کنسرتی رایگانی در این شهر برگزار خواهیم کرد تا ثابت کنیم خانواده “ماکان” در شادی و اندوه کنار هم خواهند بود. امیدوارم مسئولان فرهنگی کشور، همراهی لازم را برای انجام این کار با ما داشته باشند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی