اجرای قطعه اردوان وثوقی در فستیوال کیجانا

رسانه نوا – برای دومین سال پیاپی قطعه‌ای از اردوان وثوقی در فستیوال کیجانا اجرا می‌شود. تا به حال موسیقدانانی چون گیدون کرمر آندره سگوویا دوناتونی شیارینو  در این فستیوال شرکت کردند.

به گزارش رسانه نوا، اردوان وثوقی درباره این اجرا می‌گوید: فستیوال بین‌المللی کیجانا با حضور بزرگان موسیقی دنیا برگزاری‌ می‌شود. آکادمی موسیقی کیجانا حدود ۸۰ سال در حال برگزاری کورسهای موسیقی و فستیوال تابستانی است. سال گذشته SALVATORE SCIARRINO در پایان دوره‌اش دوازده نفر را برای اجرای قطعه‌شان انتخاب می‌کرد و من یکی از آنها بودم. امسال نیز قطعه‌ای دیگر از من در این فستیوال اجرا خواهد شد.

او ادامه می‌دهد: scralatti nel deserto برای کوینتت عنوان قطعه من است که برای کوارتت و زهی و فلوت آلتو نوشته شده است. Quartteto prometeo به همراه metteo cesari (نوازنده فلوت) اجرای این قطعه را بر عهده دارند. در این کار از بخش‌هایی از یکی از سوناتهای دومنیکو اسکارلاتی و بخشهایی از دستگاه چهار گاه در کنار هم استفاده کردم.

این آهنگساز همچنین اضافه می‌کند: این اجرا در سالن palazzo di chigi saricini در روز بیست و دوم جولای ساعت ده و چهل و پنج دقیقه شب برگزار می‌شود.همچنین در این کنسرت قطعه دیگری با عنوان سکاچه برای دوئت ویلن و چلو به آهنگسازی امین رفیعی‌فر اجرا خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی