تمدید زمان ثبت نام جایزه آهنگسازی سیمف ۱۳۹۶

جایزه سیمف
سام بورنگ

رسانه نوا – مهلت ثبت نام در فراخوان آهنگسازى جایزه سیمف ١٣٩۶ تا پایان ساعت ۲۴ یکشنبه ١ مرداد تمدید شد.

روابط عمومی اولین دوره مسابقه آهنگسازی جایزه سیمف امروز اعلام کرد که کمیته برگزاری این جایزه، مهلت ثبت نام در آن را تا پایان ساعت ۲۴ یکشنبه ۱ مرداد تمدید کرده است.

جایزه سیمف که به همت انجمن اسیمس و موسسه فرهنگى هنرى شهر آفتاب با همکارى آنسامبل الترنانس(Alternance)   و کا ان ام-برلین (KNM-Berlin)  امسال در شهر شیراز برگزار می‌شود به علت استقبال از علاقمندان مهلت ثبت نام را افزایش داده است.

کلیه آهنگسازان مقیم ایران، بدون در نظر گرفتن شرایط سنى، حق شرکت در این مسابقه را دارند و اعضای هیئت داوران جایزه آهنگسازی سیمف را ژان لوک هروه، نماینده‌ کا ان ام-برلین، نمایند‌ه‌ الترنانس، على گرجى، سارا اباذری، مهدی کازرونی، علیرضا فرهنگ، مهدی خیامی، آروین صداقت کیش و ارسلان عابدیان تشکیل می‌دهند.

مسابقه آهنگسازی سیمف در سه مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول آهنگسازان واجد شرایط جهت پذیره‌نویسی و شرکت در مسابقه، حداکثر می‌بایست تا ۱ مرداد ۱۳۹۶ از طریق فرم آنلاین قرارگرفته بر روی وب سایت مسابقه ثبت نام کرده و ۳ پارتیتور خود را همراه سایر مدارک خواسته شده در فرم فراخوان ارسال ‌نمایند.

همچنین توضیحات بیشتر در خصوص نحوه انجام مراحل دوم و سوم و اعلام نتایج راه یافتگان به مرحله بعد به همراه زمانبندی آنها در وب سایت سیمف به آدرس http://www.a-c-i-m-c.org  تشریح شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی