مراسم رونمایی آلبوم «رگ و ریشه» از گروه عجم

مدیر وبسایت

رسانه نوا – مراسم رونمایی آلبوم «رگ و ریشه»، نخستین آلبوم رسمی گروه «عجم» برگزار شد.

این آلبوم درحالی رونمایی شد که شهرکتاب ابن سینا میزبان تعداد زیادی از علاقمندان گروه عجم بود.

امین محمدفولادی (امین عجمی)، نریمان اکبری، سارا فطرس، پرهام بهادران و آرش فیاضی به عنوان اعضای گروه در این برنامه حضور داشتند.

مرتضی دلیری نیز به عنوان تهیه کننده آلبوم، به سوالات حاضرین پاسخگو بود.

دلیری در ابتدا گفت: از پاییز امسال اقدام به اخذ مجوزهای آلبوم گروه عجم کردیم که پروسه اخذ مجوز حدود دو ماه طول کشید .

این آلبوم شامل ۱۵ قطعه به نام‌های پیش درآمد پهلوانی، بحر طویل اعجمی، صنم بیا، ضربی سیمرغ، گل ایران، پیش درآمد تمنا، مادران سرزمین، رنگ عجم بالاسی، اغواگر، طیبه جان، ضربی دهکردی، کردی خانه، غیرت، آواز خرابات و زغالچی است.

دلیری در پاسخ به یکی از سؤالات گفت: هر اثری تعدادی موافق و تعدادی مخالف دارد مهم این است که کارهای ما توانسته مخاطب و شنونده خاص خود را پیدا کند.

مرتضی دلیری در ارتباط با انتقادات شدید پیروز ارجمند افزود: مجوز آلبوم ما در زمان آقای ارجمند گرفته نشده که ایشان ناراحت هستند. ما خوشحال می‌شویم که امثال ایشان و دکتر فاطمی آلبوم ما را نقد کنند.

دلیری تهیه کننده آلبوم رگ و ریشه خاطر نشان کرد با شروع سال ۹۵ اقدامات اولیه برای کنسرت‌های داخلی آغار می‌شود که به احتمال زیاد در نیمه نخست سال شاهد به روی صحنه رفتن گروه عجم خواهیم بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار سایت نوا گفت: گروه عجم همیشه علاوه بر اعضای اصلی خود از نوازندگان میهمان استفاده کرده است. عجم در ادامه فعالیت خود نیز شاهد استفاده از میهمانان بومی و اساتید موسیقی نواحی خواهیم بود.

وی در ارتباط با استفاده از خواننده خانم و همکاری با ارکستر بزرگ گفت: ما قصد داریم که در چارچوب قوانین و با همدلی مسؤلان از بانوان به عنوان خواننده در گروه استفاده کنیم. همچنین افتخار ماست که بتوانیم با ارکسترهای بزرگ اجرا داشته باشیم.

در پایان این رونمایی امین عجمی عضو اصلی و خواننده گروه عجم در ارتباط با آلبوم رگ و ریشه گفت: خوشحالی ما از این است که توانسته ایم در این مدت طرفدارن زیادی را برای خود جذب کنیم. این نشان از کیفیت محتوا و ساخت آثار دارد. ما برای ساخت این آهنگها از فرم نمایش‌‌های تعزیه و روحوضی استفاده کرده‌ایم.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی