نخستین آلبوم گروه موسیقی «گیو» منتشر می شود

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم رسمی گروه موسیقی راک «گیو» با نام «رز سپید» مجوز انتشار از دفتر موسیقی گرفت.


به گزارش رسانه نوا، گروه موسیقی «گیو» در ابتدا متشکل از سینا وُژده و سحاب وُژده بود و فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ با ساخت آلبومی آکوستیک آغاز کرد که بنا به دلایلی این آلبوم منتشر نشد.

این دو برادر پس از گذشت چند سال طرح ریزی، تولید موسیقی و اجراهای کوچک، تصمیم گرفتند تا ساخته هایشان به صورت گروه راک تنظیم شود که سرانجام با ساخت آلبوم موسیقی «رز سپید» و پیوستن علی آزاد به عنوان نوازنده گیتار باس، این گروه به رسمیت شناخته شد.

گروه موسیقی «گیو» در سال ۱۳۹۵ پس از جابه جایی های متعدد و اضافه شدن محمد سبک روح به عنوان نوازنده پیانو و کیبورد و محمدحسین مرحبا به عنوان نوازنده درامز، نخسین آلبوم خود را ضبط و به مرحله انتشار رسانید.

سحاب وُژده -خواننده و کرال، سینا وُژده -گیتار الکتریک، علی آزاد -گیتار باس، محمد سبک روح -پیانو و کیبورد و محمدحسین مرحبا -درامز اعضای اصلی این گروه را تشکیل می دهند. همچنین مهرداد بلوچیان نیز وظیفه میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم را برعهده دارد.

گفتنی است؛ آلبوم موسیقی «رز سپید» از گروه موسیقی راک «گیو»، توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی