«هنوز پاییز است» کیهان کلهر منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – تازه‌ترین آلبوم کیهان کلهر و گروه «رامبرانت تریو» با عنوان «هنوز پاییز است» منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد.

به گزارش رسانه نوا، تازه‌ترین آلبوم کیهان کلهر و گروه «رامبرانت تریو» نوازنده جهانی موسیقی کشورمان از روز یکشنبه پنجم اسفند ماه با عنوان «هنوز پاییز است» در دسترس مخاطبان قرار گرفت. «رامبرانت تریو» گروه سه نفره هلندی است که پیانو، درامز و کنترباس سازهای اصلی آن را تشکیل می‌دهند و از مهمترین و موفقترین آنسامبل‌های جز هلند به شمار می‌روند.

 آلبوم هنوز پاییز است حاصل همکاری و خلق موسیقایی این تریو با کیهان کلهر است. آلبوم از دو قسمت اصلی تشکیل شده که بخش اول کمانچه و در بخش دوم کلهر از ساز ابداعی شاه‌کمان استفاده می‌کند. این در حالی است که فضای ملودی‌ها بیشتر در مایه شوشتری و اصفهان گردش دارد.

«مقدمه – بداهه گروهی»، «دانه پای شبنم» اثر تونی اورواتر، «هفت پاره» اثر کیهان کلهر، «هنوز» بر اساس بداهه گروهی، «نیاز «اثر آرا دینکجیان آثاری هستند که در قسمت آلبوم با عنوان کلی «پگاه» منتشر شده است. در بخش دوم نیز قطعات «مقدمه» بر اساس بداهه گروهی، «پاییز» اثری بر پایه موسیقی فولکلور ارمنی، «باد پاییز» اثر تونی اورواتر و «کوتاه ترین داستان بلند» اثر رامبرانت فرایش با عنوان کلی «شامگاه» منتشر شده است.

کیهان کلهر نوازنده کمانچه، رامبرانت فرایس نوازنده فورته پیانو و پارمانیوم، تونی اورواتر نوانزده ویولونه و کنترباس، وینسنت پلانیه نوازنده سازهای کوبه ای گروه نوازندگان آلبوم «هنوز پاییز است» را تشکیل می دهند. ضبط آلبوم  نیز استودیو فاتوریا موزیکا کشور آلمان با صدابرداری تیمن زینکان صورت گرفته و کیهان کلهر و تونی اورواتر کار میکس، امید نیک بین مسترینگ، مهدی جوادی نسب طراح گرافیک، محمد مرادی عکس جلد و پویار اسدیان کار چاپ و تولید آلبوم را انجام داده اند.

 این اثر به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه سا آواز» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز یکشنبه ۵ اسفند ماه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی