درخشش گروه ایرانی در فستیوال بین‌المللی فولکلور ۲۰۱۸ بلغارستان

خوش-هنر
سام بورنگ

رسانه نوا – هنرمندان کودک و نوجوان مرکز آموزش موسیقی «خوش هنر» مدال طلای فستیوال بین المللی فولکلور ۲۰۱۸ بلغارستان را از آن خود کردند.

به گزارش رسانه نوا، فستیوال بین المللی فولکلور ۲۰۱۸ بلغارستان که با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) برگزار می‌شود؛ امسال در هشتمین دوره ی خود که از یکم تا دوازدهم شهریور به اجرا در آمد و در آن بیش از دوهزار نفر در قالب افزودن بر صد گروه در دو رده ی سنی و ۹ رشته شرکت داشتند؛ شاهد درخشش خیره کننده هنرجویان آموزشگاه موسیقی خوش هنر بود.

این هنرمندان کودک و نوجوان طی دو روز به رهبری آیدین بیات چند قطعه موسیقی اصیل ایرانی را اجرا کردند که با استقبال گسترده ی حاضرین مواجه شد. هیات داوران به اتفاق در بخش گروههای زیر ۱۸ سال؛ مدال طلای فستیوال را همراه با هشت جایزه ی دیگر به «خوش هنر»ی ها دادند، هنرمندان کودک و نوجوان این مجموعه را استادان امیر وفاییان و سروش کوشان همراهی می کردند.

نکته ی حائز اهمیت اینکه؛ با توجه به ارزش ویژه ی فستیوال فولکلور ۲۰۱۸ ؛ کلیه رقابتها همزمان از بیست شبکه ی کابلی و شبکه ماهواره ای Travel tv ؛ Euro Folk TV؛ Rodina و سایت های معتبری مانند TVeurofolk.com به صورت زنده پخش شده است. همچنین یکی از شرایط پذیرش گروههای هنری در فستیوال مذکور؛ کسب رتبه های برتر در جشنواره های بین المللی در گذشته است.

شایان ذکر است که تعدادی دیگر از هنرجویان خوش هنر فروردین ماه امسال هم با شرکت در فستیوال ژوتم فرانسه و نیز در دوسال گذشته با هنرنمایی در فستیوالهای جهانی open spain و «پراگ چک» جوایز متعددی را کسب کرده بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی