مهیار علیزاده و گروهش در رویداد کجشنبه‌ها/ تهران روی صحنه می‌روند

سام بورنگ

رسانه نوا – در پنجمین تجربه از مجموعه‌ رویدادهای چند رسانه‌ای کجشنبه‌ها/ تهران مهیار علیزاده همراه با گروهش روی صحنه خواهند. این تجربه که تکرار نامنظمِ بی‌تو نام دارد برای اولین بار پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد؛ پروژه‌ای که با آنچه در کارنامه مهیار علیزاده وجود دارد بسیار متفاوت است.

به گزارش رسانه نوا، مهیار علیزاده با اولین آلبومش یعنی «حریق خزان» به موفقیتی و موقعیتی مهمی دست پیدا کرد. رویکردش به آهنگسازی را پس از آن هم در آلبوم «دخت پری‌وار» و «در شعله رقصان»، تا حد زیادی حفظ کرد. اما در همکاری با مهران مدیری برای ساخت موسیقی تیتراژ دورهمی و قطعه باده تویی به سمت جز و مینیمال هم حرکت کرد. او آلبومی با صدای همایون شجریان و علیرضا قربانی در دست انتشار دارد و همچنین در آلبوم دیگری به همراه فردین خلعتبری با صدای محمد معتمدی همکاری داشته است. اما تجربه تکرار نامنظم بی‌تو با تمام آثار پیشین او متفاوت خواهد بود. در این اجرا دارا دارایی، سعید پیلتن، مهیار طهماسبی، پیمان حاتمی، ساناز ستوده، عماد عطارزاده، محمد حقیقی و مهگل صفدری، او را همراهی می‌کنند. همچنین دو یا چند اجراگر دیگر در این تجربه حضور خواهد داشت که هدیه‌ای به مخاطبان اجرا است.

مهیارعلیزاده در رابطه با این اجرا چنین نوشته است: «از کودکی شروع می‌شود تمامی اینی که منم و هر از چندگاهی به سمتی می‌رود که تجربه کند، فضاهای نو را. همیشه پس را برمی‌گزینم نه پیش. پس این بار هم پس. آینده و شاید مسیری جدید. می‌روم به سمتی که باید خیلی پیش از این می‌رفتم و تجربه می‌کنم چیزی را که سال‌هاست در سینه دارم؛ تکرارِ نامنظمِ بی‌تو.»

تجربه‌ی پنجم رویداد کجشنبه‌ها/ تهران به طراحی و کارگردانی هنری پیمان قدیمی و مدیریت سیامک قلی زاده روز دوم دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه تئاتر شهرزاد اتفاق می‌افتد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی