جزئیات دور جدید کنسرت‌های آنلاین/ چهار خواننده دیگر کنسرت مجازی می‌گذارند

سام بورنگ

رسانه نوا – چهار کنسرت آنلاین با میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از روز دوشنبه پنجم خرداد ماه در برج میلاد و تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری تهران از امشب به مناسبت عید سعید فطر به مدت ۴ شب کنسرت آنلاین برگزار می‌کند. این در حالی است که طی هفته‌های قبل به میزبان مجموعه کنسرت‌هایی در قالب پروژه «نوروزخانه» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در توضیح این کنسرت‌ها آمده است:

«به دنبال برگزاری موفق کنسرت‌های آنلاین در نوروز ۹۹ در شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ی مردم در خانه، این بار به مناسبت ایام عید سعید فطر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت شبکه تلویزیونی تیوا چهار شب خاطره‌انگیز را با کنسرت‌های آنلاین تدارک دیده است.

این کنسرت‌ها از امشب دوشنبه ۵ خردادماه ۱۳۹۹ رأس ساعت ۲۱ با اجرای گروه «داماهی» آغاز می‌شود و به ترتیب سه‌شنبه ۶ خرداد گروه دال، چهارشنبه ۷ خرداد حامی و پنج‌شنبه ۸ خرداد علیرضا قربانی اجرا خواهند داشت.

لازم به ذکر است که اجرای سه شب اول در برج میلاد تهران و اجرای شب آخر و علیرضا قربانی در تالار وحدت خواهد بود.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن فراهم نمودن تمامی زیرساخت‌های برگزاری کنسرت‌های آنلاین در بهترین سطح، از شهروندان جهت تماشای این کنسرت‌ها که توسط هنرمندان محبوب کشور اجرا خواهد شد، دعوت می‌کند.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی