کنسرت گروه سون در متل قو لغو شد!

سام بورنگ

رسانه نوا – احتمال وقوع سیل و طوفان در شهر سلمانشهر، کنسرت گروه سون را لغو و به تاریخ دیگری موکول کرد.

به گزارش رسانه نوا، پس از بارش کم سابقه باران در شهرهای شمالی ایران و وقوع سیل در برخی شهرهای استان مازندران و گیلان، تهیه کننده کنسرت متل قو تصمیم به لغو کنسرت گروه سون گرفت. این تهیه کننده در این رابطه گفت: پس از برگزاری موفق کنسرت بهنام بانی، شرایط برای اجرای بعدی یعنی گروه سون فراهم کردیم که ناگهان در روز جمعه و صبح امروز شنبه با بارش کم نظیر باران رو به رو شدیم. با توجه به این اتفاق غیر قابل پیش‌بینی، زمان ما برای فراهم کردن یک شرایط استاندارد و در خور شخصیت مردم بسیار کم بود.

وی همچینین اضافه کرد: در بسیاری از شهرهای مجاور سلمانشهر شاهد طوفان، سیل و آب گرفتگی معابر بودیم که بر اساس پیش‌بینی هواشناسی احتمالاً این اتفاق‌ها در سلمانشهر نیز رخ خواهد داد و همچنین فضای بیرون و داخل سالن به اندازه‌ای ظرفیت نداشت که مردم بتوانند در انتظار ورود به سالن باشند و این اتفاق باعث ناخوشایندی مخاطبان می‌شد. همین قضیه ما را بر آن داشت که برای حفظ شان و شخصیت هنرمندان و همچنین مخاطبان این کنسرت را لغو کنیم تا از هرگونه اتفاق ناخوشایند بعدی جلوگیری شود.

بهنام مقدم تهیه کننده این کنسرت همچنین تشریح کرد: لغو برنامه حدود ۱۲ ساعت پیش از شروع به تمام کسانی که بلیت خریداری کرده بودند اطلاع داده شد و تمام هزینه بلیت‌های خریداری شده کم‌تر از ۷۲ ساعت به حساب مخاطبان واریز خواهد شد و تاریخ جدید کنسرت به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی