نخستین قطعه اشکان مرتاض منتشر می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – اشکان مرتاض از خوانندگان نو ظهور عرصه موسیقی از برنامه های آتی خود می‌گوید.

این هنرمند در گفتگوی اختصاصی با رسانه نوا خبر انتشار نخستین قطعه خود را با نام «برگرد» داد و گفت: نخستین قطعه از من با نام «برگرد» در چهارمین روز از پاییز ۹۵ منتشر می‌شود. این قطعه با ترانه ای از نازنین مشرفی، آهنگسازی شهاب مضان، میکس و مستر و تنظیم نیمان غفاری آماده انتشار است.

مرتاض در خصوص ورود بی‌اندازه خوانندگان به عرصه موسیقی و رقابت با آنان گفت: من خوانندگی را تجربی یاد نگرفته‌ام و مدت‌ها است که به صورت تئوری و عملی موسیقی را زیر نظر یکی از بهترین اساتید موسیقی «مهدی یغمایی» می‌آموزم.

این خواننده جدید در عرصه موسیقی با بیان گذشته کاری اش گفت: تا قبل از این که بخواهم قطعه‌ای رسمی از خود منتشر کنم موسیقی را پیشه راهم کرده بودم و از نوجوانی در موسیقی فعالیت داشته‌ام تا اینکه از سال ۹۳ تصمیم گرفتم که به صورت حرفه‌ای کار کنم به همین دلیل به پیشنهاد برخی از دوستانم به آموزشگاه «نغمه پاییز» رفتم تا دوره‌ی حرفه‌ای خود را زیر نظر استاد مهدی یغمایی بگذرانم.

وی در پایان درخصوص آینده موسیقیایی‌اش گفت: تمام تصمیمات موسیقیایی‌ام را بعد از دیدن بازخورد و استقبال مردم از اولین ترکم می‌گیرم. برایم نظر مردم بسیار اهمیت دارد و الویت من است بعد از دیدن بازخورد های اولیه به فکر انتشار چند تک آهنگ هستم و بعد از آن به امید خدا در سال ۹۶ کارهای اولیه برای آماده کردن اولین آلبوم رسمی خود را انجام می‌دهم.

 

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

صداش و مخصوصا موزیک فوق العادست.
موفق باشه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی