کنسرت بابک جهانبخش تمدید شد

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت بابک جهانبخش که طی ۴ سانس در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ مرداد ماه) در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده بود، ۲۵ شهریورماه برای دو سانس دیگر تمدید شد.

بابک جهانبخش نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تمدید کنسرت را اعلام کرد و از هوادارن خود خواست تا به منضور نزدیک شدن به یک سلیقه مشترک آهنگ های مورد علاقه شان را برای او بفرستند تا همان قطعات را در کنسرت ۲۵ شهریور اجرا کند.

جهانبخش در پست اینستاگرامی خود نوشت:

«سلام و روز بخیر (کنسرت تهران تمدید شد)

چهار اجراى بى نظیر رو کنار هواداران با احساسم در تهران پشت سر گذاشتیم و به لطف شما و استقبال از این کنسرت ها یک شب دیگر هم به تاریخ ٢۵ شهریور تمدید شد! تا افتخارى باشه که مجدد براى شما خوبان روى صحنه باشیم.

لطفا آهنگ هایى رو که دوست دارید برامون پیام کنید تا بتونیم به یک سلیقه مشترک نزدیک بشیم دوستدار همیشگیتون… بابک… یا حق.»

گفتنی است بهنام حکیم(گیتار و بزوکى)، مهران فرشباف(پرکاشن)، رضا تاج بخش(پیانو و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی پور(گیتار باس و سرپرست ارکستر)، مسعود همایونی(گیتار الکتریک)، کسری خدیور(ویولن)، انوشیروان تقوی(کیبورد) و نیما حمیدی(درام) اعضای ارکستر بابک جهانبخش را در این کنسرت‌ها شامل می‌شوند.

همچنین شایان ذکر است، بابک جهانبخش روز دوشنبه ۱۵ شهریور نیز در سالن گلستان شهر رشت دو اجرا خواهد داشت؛ این کنسرت‌ها به همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت رضا خانزاده برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی