ارزنده‌ترین جایزه نکوداشت مولانا به چاوشی رسید

محدثه برهانی

رسانه نوا – چهارمین مراسم بین المللی نکوداشت مولانا، هشتم مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و برگزیدگان این مراسم، مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم تندیس نکوداشت مولانا در بخش مولاناپژوهی به «حشمت‌الله ریاضی»، تحقیق به « فیض‌الله توحیدی»، شعر و ادبیات به «مصطفی بادکوبه‌ای»،هنر موسیقی به«محمدرضا شجریان»، بخش انتشارات به «انتشارات صراط»، تألیف به «اکرم جهانگیر»، خط و نقاشی به «رضا بدرالسما»، دبیری انجمن به «عفت بهبهانی»، رسانه جمعی به «روزنامه نوآوران»، بانوی منتخب به «پروانه هداوند» اهدا شد.

همچنین بنابر نظر هیات داوران لوح سپاس و یاد بود نکوداشت مولانا در این دوره به محسن چاوشی تقدیم شد. شایان ذکر است در این مراسم از لوریس چکناواریان به دلیل همکاری با این نکوداشت با لوح سپاس نیز تقدیر شد.

محسن چاوشی که در این همایش حضور نداشت ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع در متنی نوشت: «با خبر شدم که لطف دوستان اهل دل و فرهیخته‌ام، به خاطر عرض ارادت ناچیزی که طی این سال‌ها به خداوندگار معرفت، مولانا، داشته‌ام، شامل حالم شده و در جمعی بزرگ و مزین به نام اساتید، نام من نیز آورده شده است. این خبر آن‌چنان حالم را خوش کرد و ذوق نصیبم کرد که گویا بزرگترین هدیه‌ام را از دستان عاشقان واقعی دریافت کرده‌ام.چنانچه غیابم باعث ملال بود، وظیفه خود می‌دانم که به رسم قدرشناسی از توجه شما بانیان این مراسم باشکوه مراتب تشکر و عذرخواهی خود را اعلام کنم و امیدوارم لایق چنین قدری باشم که در این راه هنوز نو هستم و نو پا و عرصه بس فراخ و عاشق کش.با احترام و ادب بسیار-محسن چاوشی»

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

فقط چاووشی -دمش گرم – درود به روانش – دوسش داریم

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی