مهران مدیری بار دیگر کنسرت می‌دهد/ همراهی سامان احتشامی

سام بورنگ

رسانه نوا – مهران مدیری بار دیگر کنسرت خود را در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش رسانه نوا، مهران مدیری بار دیگر کنسرتی را با همراهی سامان احتشامی و سایر هنرمندان و توسط موسسه رویال هنر برگزار می‌کند.

مهران مدیری از بازیگران و کارگردانان شناخته شده کشورمان که این روز‌ها با سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» به فعالیت مشغول است، روز دوشنبه بیست و هشتم مرداد ماه کنسرت دیگری را در تالار رویال هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد کرد. در این کنسرت سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی با او همکاری می‌کند.

برگزاری کنسرت مهران مدیری در شرایطی است که هنوز از سرنوشت تازه‌ترین آلبوم او در مقام خواننده به آهنگسازی مهیار علیزاده خبر جدیدی منتشر نشده است. مدیری و علیزاده در تولید تیتراژ برنامه تلویزیونی «دورهمی» شبکه نسیم همکاری‌هایی باهم داشتند.

مهران مدیری که سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با همراهی زنده‌یاد بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرده بود، تابستان سال گذشته مجموعه کنسرت‌هایی را با حضور سامان احتشامی و سایر نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان از جمله نیما حمدی نوازنده درامز، جابر خدایاری نوازنده پرکاشن، بابک ریاحی پور نوازنده گیتار باس، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک را در برج میلاد تهران برگزار کرد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر طی سال‌های اخیر در تیتراژ سریال‌ها و مجموعه‌هایی که خود به عنوان کارگردان روی آنتن تلویزیون داشته خوانندگی کرده است که از جمله آنها می‌توان به سریال «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و مجموعه «دورهمی» اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی