محسن چاوشی: می‌خواهند مرده خودشان را به نام من زنده کنند

مدیر وبسایت

رسانه نوا – روز گذشته محمدرضا شریفی نیا، بازیگر سینما طی گفتگویی با یک رسانه خبری، از حضور محسن چاوشی در فیلم «سنتوری ۲» خبر داد. امروز محسن چاوشی با انتشار یادداشتی در روزنامه «شهروند»، خبر حضور در این فیلم را بار دیگر، تکذیب کرد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

«نمی‌دانم چرا این ماجراها تمامی ندارد. به من فحش دادند، گفتند بی‌چشم و رو هستم. گفتند نامردم؛ بی‌معرفت هستم و رویم را با آوردن خواننده‌های دیگر کم می‌کنند. بعد می‌گویند شوخی کردیم و همه‌اش بازی تبلیغاتی بود؟ تا امروز شما بروید و بگردید یک کلمه درباره آقایان حرف نادرست و زشتی به زبان آورده‌ام؟ نه. ولی دیگر از حدش گذشته است. در کشور ما وضع طوری است که اگر کسی حرف نزند، فکر می‌کنند حرفی ندارد و عرصه باز می‌شود که همه طرفه به او بتازند. بعضی دوستان مشخص است چه نفعی از آوردن اسم من نصیبشان می‌شود که دایما در حال ساختن کلاهی از این نمد هستند. هزار بار ابراز امیدواری کردم که آقای مهرجویی و دست‌اندرکاران فیلم سنتوری موفق باشند، ولی گویا اشتباه می‌کردم. من نه با آقای شریفی‌نیا، نه با هیچ‌کس دیگری صحبتی نکرده‌ام. محسن چاووشی نه بمب تبلیغاتی است و نه کسی که بخواهند از او استفاده یا بهتر است بگویم سوءاستفاده کنند. وسیله شوخی و خنده و سیبل فحاشی‌های هیچ‌کس هم نیست. کارهای بسیار مهم‌تری از این حرف‌های خاله‌زنکی و پوچ دارم. این خبر که به نقل از آقای شریفی‌نیا منتشر شد، حاصل شیطنت است و کاملا از آن بی‌اطلاع هستم. باقی ماجرا را باید از آن رسانه که این خبر را منتشر کرده بپرسید یا از آقای شریفی‌نیا. این هزارمین‌ بار است که اعلام می‌کنم با سنتوری ٢ همکاری نخواهم کرد و فکر می‌کنم کافی است دیگر آقایان نخواهند مرده‌خودشان را به اسم من زنده کنند.»

روزنامه شهروند / شماره ۱۰۰۰

شریفی نیا روز گذشته طی گفتگویی عدم همکاری محسن چاوشی را بازی تبلیغاتی و جوسازی رسانه‌ای نامیده بود و از حضور قطعی محسن چاوشی در پروژه سنتوری مرد پاییزی خبر داده بود.

دیدگاه شما

19 دیدگاه
پاسخ دادن

مگه محسن چاوشی کیه که یه فیلم بخاطر همکاری نکردن اون، لنگ بمونه؟؟
بااین توقعات بالا و خودبزرگ بینیش بهتره اصلا یه مدت کسی باهاش کارنکنه حالش جابیاد

پاسخ دادن

بخواهید یا نخواهید فعلا ستاره بی بدیل موسیقی ایران محسن چاووشی ست و بس . هر کس هم که لذتی از آثار ایشون نمیبره میتونه از آثار خوانندگان عزیز دیگر استفاده کنه . خوشبختانه برای همه نوع سلیقه هم موسیقی مناسب تولید میشه و محسن چاوشی نیازی به اینکه حتما عده معدودی آثارش رو گوش بدهند نداره چون به اندازه کافی مطرح و پرطرفدار هست .

پاسخ دادن

20 پاسخ
“دیگر آقایان نخواهند مرده‌خودشان را به اسم من زنده کنند”
به نظر من آقای چاووشی یک کم خودش را دست بالا گرفته هر چند ایشان صدای خوشی دارند ولی به جز چند کار شنیدنی ( نه ماندنی) کاری در موسیقی ایران نکرده اند این در حالیست که از سینمای ایران بدون آقای مهرجویی تصویر صحیحی بدست نمی آید وقتی از سینمای ایران سخن می گوییم یعنی از هامون و گاو و سارا و پری و …. حرف می زنیم حالا من این سوال را مطرح می کنم و دوستان اظهار نظر کنند آیا محسن چاووشی از چنین جایگاهی در موسیقی ایران برخوردار است ؟

پاسخ دادن

پسر جون کی محبوب تره چاوشی یا مهرجویی گرچه مهرجویی هم کارش درسته ولی چاوشی محبوبترین خواننده ایرانه

پاسخ دادن

یعنی چی؟مگه زوریه؟نمیخواد بازی کنه!

پاسخ دادن

من خودم طرفدار چاووشی بودم قبلن ولی یه مدتیه ازش بخاطر حرفاش و غرورش زده شدم.
آخه مگه چاووشی کیه که این همه نی نی به لالاش میذارن. ما این همه خواننده خوب داریم.چرا گیر دادین به چاووشی زیاده خواه. آخه کی واسه خوندن تو یه فیلم 500 میلیون میگیره. جمعش کن بابا. مردم زیادی گندت کردن. یادت نره با سنتوری بود که شناخته شدی. ادم نباید اصل خودشو یادش بره.

پاسخ دادن

پسرجون ، قبلا که تکذیب کرد و گفت اصلا بحث رقم نشده و مشکل غیر مادی داره باد عوامل سنتوری .

پاسخ دادن

حالا خیلی مهمه که چاووشی تو اون فیلم باشه؟ بخدا اگه نباشه فروشش بیشتر میشه

پاسخ دادن

آخه تو چی حالیته که حرف میزنی ؟ امثال تو باید از آثار وزین !!!! تتلو و آرمین و …. فیض ببری .

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی