محسن چاوشی تصاویر جدیدی از اجرای زنده خود منتشر کرد

پارسا عمادی

رسانه نوا – صحبت‌های عجیب شهرام آذر تنظیم کننده لس آنجلسی در مورد صدای ماشینی محسن چاوشی، موجب شد تا این خواننده ۲ اجرای زنده در کانال تلگرام خود با عنوان «ما کجاییم در این بحرِ تفکر تو کجایی ؟» منتشر کند. در ادامه به تماشای این ویدیو بنشینید.

همانطور که شب گذشته در رسانه نوا خواندید، شهرام آذر در یک برنامه سخیف استعدادیابی که آهنگ‌های هنرمندان داخل ایران را بدون اجازه و رعایت قوانین کپی رایت به هرشکلی اجرا می‌کنند، از صدای محسن چاوشی به عنوان یک صدای کامپیوتری و دستکاری شده یاد کرد. از همین روی محسن چاوشی واکنش نشان داده و ۲ فیلم از اجرای زنده خود منتشر کرده است. وی همچنین از طرفدارانش خواست تا به شهرام آذر توهین نکنند.

 

طی ماه های گذشته، صدای محسن چاوشی بیش از پیش در مرکز توجه منتقدین قرار گرفته است. مدتی پیش نیز چاوشی ویدیویی از اجرای زنده خود منتشر کرده بود.

 

دیدگاه شما

12 دیدگاه
پاسخ دادن

من کاری به برنامه های خارجی ندارم اما کل جامعه هنری ایران می دانند صدای این آقا با ادیت کامپیوتری بدست میاد و هیچ وقت ایشون جرات اجرای زنده رو از ترس برملاشدن این قضیه نخواهند داشت ، ضمنا با اینکه این ویدئو هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه اما همین هم قابل ادیت بوده چرا برای پایان دادن به این قضیه اظهر من الشمس ایشون جسارت نمیکنند پیش دو نفر آدم زنده بخوانند که به شایعات پایان داده بشه؟

پاسخ دادن

اقا این فیلم رو 2 ساله پیش پخش کرده بود.خبر مضحک و غلط است

پاسخ دادن

اینو دیگه هر آدمی که یه ذره گوش شنیدن داره میتونه تشخصیص بده صداش پر از دستکاری نرم افزاری هست الببته تا وقتی کسی نخواد با شعور مردم بازی کنه طوری نیست شهرام آذر هم کسی هست که کارش حداقل 30 ساله همینه

پاسخ دادن

آقای چاوشی انقدر با شعور مردم بازی نکنید. من خودم سالهاست موسیقی کار میکنم و مطمئنم شما به هیچ عنوان صدای اجرای زنده ندارید و قابلیت اجرای کنسرت ندارید همون طوری که خیلی خواننده هایی مث تهی و تتلو و خیلی از این رپ خونها ندارن. فقط یکی دو تا بیت بدون حرکت سر صحنه به معنی اجرای زنده نیست. خواننده با قابلیت مث آقای محمد اصفهانی و خیلی از اساتید که همه بارها و بارها اجرای اونها رو دیدن. اگه راست میگید یه کنسرت واقعی برگزار کنید و ۲ ساعت مثل بقیه هنرمندها اجرای زنده کنید و اونوقت واکنش هوادارانتون رو ببینید. تعصب مخرب ترین اخلاق انسانیه.

پاسخ دادن

شهرام آذر و همه آهنگساز ها و خواننده های حرفه ای با نرم افزار آتو تون آشنا هستند و حرفه ای ها کاملا متوجه می شوند که آیا یک خواننده از آتو تون زیاد استفاده کرده یا در حد خیلی معمول و یا حتی اصلا که البته تعدادشون در داخل و خارج از ایران انگشت شمار هست که استفاده نکرده باشند…
آقای چاووشی هم از تکنیک تنظیم کننده های خودش در نرم افزار آتو تون استفاده میکنند، گاهی زیاد مثل سنتوری و گاهی هم متوسط
….
بنده ایشون رو از نزدیک دیدم … واقعا قابلیت این رو دارند که یک خواننده اجرای زنده شوند ، فقط باید به جای تکیه به نرم افزارها به صداشون و البته تمرین زیاد خوانندگی تکیه کنند و البته این رو هم بدونن که هیچ چیزی رو نمیشه در فضای مجازی ثابت کرد.
اگر اینطور بود دادگاه ها در فضای مجازی برپا میشدند
….

پاسخ دادن

اینجا صدای آقای چاووشی خیلی ضعیف تر از صدایی است که توی آهنگ هاش داره؛ البته نزدیک هست اما واقعا تفوتش قابل احساسه که شائبه ساختگی بودن صداش رو تقویت میکنه

پاسخ دادن

این چه طرز اجرا کردنه
آبروی هرچی خواننده رو برد

پاسخ دادن

خطای این خواننده محبوب و متفاوت این بود که در پاسخ به پاوه گویی های یک دلقک مضحک و عقده ای واکنش اثباتی نشان داده.

پاسخ دادن

دلقک خودتی، اندازه ی سنت آهنگ های به یاد ماندنی ساخته شهرام آذر و حسابی این کاره هست. تو حق اظهار نظر روی حرف یک کار بلد را نداری

پاسخ دادن

دوست دارم بهت بگم وحشی نباش داداش…
خیلی از منتقد های تازه کار تو سینما روی بهترین فیلمای جهان نقد مینویسن و این حق هر مخاطبیه که اظهار نظر کنه…
به شما هم هیچ ربطی نداره انگاری!

پاسخ دادن

انتقاد با توهین فرق داره دوست من

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی