«محسن چاوشی» در موسیقی کشور رکورد زد

سام بورنگ

رسانه نوا – هفته گذشته «امیر بی‌گزند» آخرین آلبوم «محسن چاوشی» پس از چندین هفته انتظار و تاخیر به صورت رسمی وارد بازار شد و با استقبال گسترده مخاطبین، رکورد های جالبی درزمینه فروش آثار موسیقایی مجاز به اسم این خواننده پاپ و دوستدارانش ثبت شد.

پخش آلبوم «امیر بی‌گزند» با کمپین «موسیقی را غیرقانونی دانلود نکنیم» همراه شد و شاید بر اثر همین اتفاق بود که رکوردهای فروش بسیاری به خصوص در فضای مجازی برای این آلبوم به وجود آمد.

همچنین با پخش رسمی آلبوم از روز ۱۷ خرداد نیز استقبال از آلبوم در فضای مجازی بسیار چشم‌گیر بود. بر اساس اطلاعات دریافتی، رکورد فروش آلبوم در روز اول توسط «امیر بی‌گزند» شکسته شد، میزان فروش این آلبوم در روز اول دو برابر رکورددار قبلی بوده است و عجیب‌ترین آمار پخش شده از سایت‌های دانلود موسیقی مبنی بر این است که فروش آلبوم «محسن چاوشی» تنها در سه روز اول، برابر با مجموع فروش پرفروش‌ترین آلبوم سال گذشته در فضای مجازی بوده است.

شهرت هنرمند، همکاری مناسب میان ناشر، هنرمند، سایت‌های خبری و سایت‌های پخش موسیقی در ارایه به موقع و با کیفیت اثر، کمپین‌های مبتنی بر جلوگیری از دانلود غیرقانونی و مهم‌تر از همه، اهمیت دادن بیشتر مردم به حق هنرمند را می‌توان از مهم‌ترین عوامل دخیل در این اتفاق دانست. اتفاقی که نقطه امیدی برای همه هنرمندان و ناشران بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی