تور کنسرت‌های آلبوم «یعنی درد» رضا صادقی در ایران برگزار می‌شود

کنسرت رضا صادقی
سام بورنگ

رسانه نوا – تور کنسرت‌های آلبوم «یعنی درد» با صدای «رضا صادقی» از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، این خواننده روز ۲۴ تیرماه به استان گیلان سفر می‌کند و در سالن ملک‌نیا شهر آستارا روی صحنه می‌رود. برنامه رضا صادقی در آستارا به تهیه‌کنندگی «سعید کفاشی» و به همت موسسه فرهنگی هنری «فردایین» برگزار خواهد شد. آقای مشکی‌پوش موسیقی پاپ سپس با گروهش عازم قزوین و روز ۲۵ تیر مهمان مردم این شهر می‌شود.

او در سالن نمایشگاه بین‌المللی این شهر آثار جدید و خاطره‌انگیزش را روی صحنه می‌برد. مقصد بعدی رضا صادقی هم دوباره استان گیلان اما این بار شهر رشت است. صادقی در تالار ابریشم این شهر و طی روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه منتخبی از قطعات جدید و پرخاطره‌اش را در کنار دوستدارانش زمزمه خواهد کرد. این برنامه هم به تهیه‌کنندگی سعید کفاشی روی صحنه می‌رود.

رضا صادقی هفته اول خردادماه آلبوم یعنی درد را به بازار عرضه کرد. اثری که سعی شده بود در آن نگاه اجتماعی پررنگ‌تر از گذشته باشد و در عین حال او از فضای عاشقانه کارهایش هم غافل نشده بود. این مجموعه طی یک ماه اخیر با استقبال خوب دوستدارانش مواجه شده و مراسم مفصلی هم برای رونمایی این اثر از سوی شرکت «آوای هنر» تدارک دیده شد و او در کاخ نیاوران با مخاطبانش دیدار کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی