هزارصدا با داوری محمدصالح علا، مانی رهنما و پدرام کشتکار برگزار می‌شود

1000صدا
سام بورنگ

رسانه نوا – یکی دیگر از برنامه‌های بخش پاپ هزارصدا ساعت ۱۵ پنج شنبه ۱۹ مرداد ۹۶ در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، در این برنامه، شاعر، ترانه‌سرا، نویسنده، بازیگر و مجری باسابقه، محمدصالح‌علا به عنوان کارشناس شعر و ترانه در گروه کارشناسی قرار می‌گیرد تا در کنار هنرمندان باسابقه دیگر موسیقی پاپ، مانی رهنما و پدرام کشتکار به داوری آثار شرکت‌کنندگان بپردازد. مانی رهنما و پدرام کشتکار پیش از این و در سال‌های گذشته به عنوان داور در این برنامه شرکت کرده بودند اما صالح‌علاء برای اولین بار در این برنامه حضور پیدا می‌کند.
همچنین در این برنامه، محمدرضا هدایتی نیز حضور دارد تا به عنوان خواننده مهمان چند قطعه از بهترین کارهایش را برای تماشاگران حاضر در این برنامه اجرا کند.
این هفتمین برنامه هزارصدا و دومین برنامه بخش پاپ در سال جدید است و بنابر اعلام مدیر و مجری این برنامه، هزارصدای بعدی پاپ پنج شنبه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود. برنامه بعدی بخش سنتی هم در ساعت ۱۸ چهارشنبه اول شهریور برگزار خواهد شد.
هزارصدا اولین برنامه منسجم مسابقه موسیقی در ایران است که هر ماه دوبار و طبق برنامه، اولین چهارشنبه هر ماه بخش سنتی آن و سومین پنج‌شنبه هرماه نیز بخش پاپ آن برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی