کنسرت گروه سه نقطه برگزار شد

رسانه نوا – گروه سه نقطه روز سوم خرداد برای دومین بار در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت. این کنسرت در دوقسمت و با اجرای شانزده قطعه از قطعات آلبوم اول و دوم گروه به همت موسسه نغمه حصار روی صحنه رفت. گروه سه نقطه سال ۱۳۹۳ در شیراز شکل گرفت.

آنسامبل متعارف راک در سازبندی گروه وجود دارد. سعی می‌کنند تمام اصواتشان را به شکل کلاسیک با سازهایشان و حتی بدون استفاده از سینتی سایزر تولید کنند. با این وجود صدای راک متعارف نمی‌دهند چرا که رویکرد و فکرشان به نوازندگی و خوانندگی از جریان موسیقی آلترنیتیو سرچشمه می‌گیرد؛ در سال ٩۵ اولین آلبوم خود را به نام “جایى براى همیشه” منتشر کردند و به اجرى کنسرت پرداختند. سه نقطه در شیراز شکل می‌گیرد اما حالا عضوی ساکن شیراز ندارد.

کیان شمس، آرش رستمی و سروش اعتصامی در تهران زندگی می‌کنند، عطا تاسه و روزبه اسماعیلی ساکن رشت هستند. آن‌ها در رابطه با فلسفه نام گروهشان می‌گویند: «هر چه فکر کردیم نام دیگری پیدا نکردیم پس…»
از نکات جالب توجه در این اجرا حضور شهرام شعرباف به عنوان صدا بردار بود که در چند ماه اخیر فعالیتش را در زمینه صدابرداری افزایش داده است. همیشه از او به عنوان نفر اول گروه اوهام و یکی از پیشروترین راکرهای ایران نام برده شده اما توانایی او در ضبط و صدابرداری کنسرت‌های مختلف هم زبانزد است. پس از صدابرداری موفقی که در کنسرت گروه مون‌هد داشت این بار شب خوبی را پشت سر نگذاشت و بسیاری از حاضران در این زمینه گلایه داشتند.

گروه سه نقطه سعی دارد ماه آینده تک آهنگ دیگری منتشر کند و همچنین آلبوم دومش را تا زمستان روانه بازار کند.

همچنین قابل ذکر است هنرمندانی مانند کسرا ابراهیمی، حامد حمیدزاده، امیرعلی طاهری، نیما سعیدی، بابک آخوندی، سیاوش امامی و امیرعلی محبی‌نژاد به تماشای این کنسرت نشستند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی