سه نقطه آلبوم جدید خود را اجرا می‌کند

رسانه نواگروه سه نقطه از گروه‌های نو پا در جریان موسیقی آلترنتیو راک است که به زودی اجرایی را در چارسو روی صحنه خواهد برد.

به گزارش رسانه نوا، کیان شمس سرپرست گروه سه نقطه درمورد اجرای پیش رو این گروه گفت: ما از اولین اجرایمان قطعاتی را علاوه بر قطعات آلبوم اجرا کردیم اما در این اجرا تقریبا نیمی از قطعات مطعلق به آلبوم پیش رو است که فضای متفاوتی را نسب به کارهای آلبوم اول دارد. در آلبوم اول ما بسیار به فضای آلترنتیو راک نزدیک شده بودیم اما در کارهای جدید با پررنگ شدن نقش سینتی سایزرها خیلی به سمت موسیقی الکترونیک راک نزدیک شده ایم.

او همچنین ادامه داد: در آلبوم اول فکر کردیم که قطعات ساده تر رو قرار دهیم تا ارتباط راحت تری با توده مخاطبان بگیریم اما در واقع از همان زمان همین رویکرد وجود داشت و سلیقه جمعی ما به سمت الکترونیک راک بود. البته در حال حاضر درامر گروه ما تغییر کرده است اما بقیه اعضای گروه ثابت هستند.

شمس در پایان گفت: ما خیلی دوست داشتیم که فعالیتمان بیشتر بود و سریع تر کارها جلو میرفت اما درواقع شرایط فعلی گروه به گونه ایست که خیلی سخت میتوانیم در کنار هم جمع شویم. درواقع آلبوم اول ما هم محصول زمانی بود که ما هر روز فرصت داشتیم تا در کنار هم به نوازندگی بپردازیم. اما به زودی سینگل ترک جدیدی از ما منتشر خواهد شد و برای انتشار آلبوم هم با چند تهیه کننده صحبت کردیم و امیدواریم امسال آلبوم دوم منتشر شود.

گروه موسیقی راک «سه‌نقطه» در سال ۱۳۹۱ با حضور کیان شمس و آرش رستمی بنیان نهاده شد و در سال ۱۳۹۲ با اضافه شدن هنرمندانی چون سروش اعتصامی، عطا تاسه و آریا ضمیری، پنجره جدیدی رو به آینده فعالیت‌های خود گشود. اعضای این گروه را آرش رستمی خواننده، کیان شمس گیتار الکتریک، سروش اعتصامی گیتار الکتریک، عطا تاسه گیتار بیس و آریا ضمیری درامز تشکیل می‌دهند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی