محورهای سومین جشنواره موسیقی «نوای خرّم» اعلام شد

سام بورنگ

رسانه نوا – ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم ( نوای خرّم) ضمن اعلام محورهای اصلی برگزاری این رویداد موسیقایی از تقدیر آموزشگاه‌های برگزیده‌ای که در ترغیب هنرجویان به موسیقی ملی ایران فعالیت می‌کنند، خبر داد.

ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم ( نوای خرّم)  ضمن اعلام محورهای اصلی برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از تقدیر آموزشگاه های برگزیده‌ای که در ترغیب هنرجویان به موسیقی ملی ایران فعالیت می کنند، خبر داد. 

ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، ارایه‌ الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور ، بررسی میزان تأثیرپذیری هنرجویان از آثار مفاخر موسیقی کشور و تقویت روحیه جمعی در کودکان و نوجوانان علاقمند به موسیقی ایرانی مهم ترین محورهای اصلی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) اعلام شده است.  

ستاد برگزاری جشنواره در این دوره از آموزشگاه های برگزیده  موسیقی اعم از هنرستان ها، فرهنگسراها و سایر نهادهای آموزشی که در امر ترغیب هنرجویان کودک و نوجوان برای فعالیت در حوزه موسیقی ملی ایرانی تلاش می کنند، تقدیر به عمل خواهد آورد. 

سومین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرّم ) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی