«تو کیستی؟» تازه‌ترین همکاری سالار عقیلی و حمید متبسم منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم صوتی و تصویری «تو کیستی؟» تازه‌ترین اثر «حمید متبسم» با صدای «سالار عقیلی» و براساس اشعاری از سعدی، مولانا، نیما و احمد شاملو فردا در سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم «تو کیستی ؟» تشکیل شده از ساخته‌های حمید متبسم است که برای دومین بار گروه جوان «مضراب» آن را اجرا می کنند. بخشی از این آلبوم مربوط به یک آلبوم قدیمی به نام «شوریده» است که پیش از این در خارج از کشور منتشر شده و بخشی دیگر از ساخته های جدید حمید متبسم است.

همچنین بخش تصویری آلبوم نیز اجرای زنده سالن همایش‌های برج میلاد در یازدهم مهرماه سال ۱۳۹۳ را شامل می‌شود و قطعاتی همچون «دیریافته» با شعر «احمد شاملو»، «شباهنگام» با شعر «نیما یوشیج»، «چشم تو» با شعر «مولانا»، «پرواز خیال» و «مهر گیاه» با شعر «سعدی» در آن گنجانده شده‌اند.

«حمید متبسم» در آلبوم «تو کیستی؟» به غیر از آهنگسازی این اثر، تکنوازی ساز سه‌تار را نیز برعهده داشته است؛ همچنین از اعضای گروه موسیقی «مضراب» که وی را در آخرین اثرش همراهی کرده‌اند، می‌توان «سمیرا گلباز» ـ نوازنده سه‌تار، «پویان بیگلر» ـ نوازنده تار (تکنواز)، «پدیده احرارنژاد» ـ نوازنده تار (تکنواز)، «نوشین پاسدار» ـ نوازنده عود (تکنواز)، «بهنام بهنام‌نیا» ـ نوازنده عود، «آوا ایوبی» ـ نوازنده بم‌تار، «جلال امیرپورسعید» ـ نوازنده بم‌تار، «افشین بابایی» ـ نوازنده دایره و کوزه و «سینا خشک بیجاری» ـ نوازنده تنبک و دایره را نام برد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی